Äggdonation i Spanien: erfarenheter?
Hm jag hat har inte heller ett fastställt problem, men misstänker det är dålig kvalitet på äggen som är problemet. Men som sagt, nu tänker vi positivt! Det kommer att funka!!!
Hm jag hat har inte heller ett fastställt problem, men misstänker det är dålig kvalitet på äggen som är problemet. Men som sagt, nu tänker vi positivt! Det kommer att funka!!!
När vi var på kliniken fick vi inga mediciner alls med oss. Hoppas verkligen man kan få tag på alla här! Har alla ni fixat mediciner i Spanien?
Mariposa, åh vad bra att det går att fixa medicinerna här. Då kan jag ju ta det med min Gyn härhemma.
NyIGbg, tack för tips att kliniken kan skicka. Hoppas du får svar snabbt ang sprutan så att du inte behöver oroa dig. Men har inte du sprayat för att nedreglera dig och i sånt fall är väl det detsamma som sprutan gör.
Har inte heller fått ngt svar från kliniken ännu! Mailade i måndags!
Inte för att det är aktuellt ännu, men jag undrar hur ni andra fixar ngn som kan ta sprutan intramuskulärt? För det kan man väl inte göra på egen hand? Vår vårdcentral har ju vägrat hjälpa till med blodprover så de lär väl inte hjälpa till med det heller!
Jag bor i Stockholm, så det finns väl men jag vet inte vilken.
Cecini, vad gulligt av dig att sammanfatta. Det är super att veta hur det går till! Kram
Tummen, på vul dag 1-3 kollas att det inte är några cystor och så mäts slemhinnan. Det är inget du behöver oroa dig för. Progesteron vaginalt tar man även vid ivf och det är inte heller ngt du behöver oroa dig för, men du kan behöva använda trosskydd för det kladdar lätt. Lycka till!!!
Så klart vi hjälps åt och stöttar varandra kära vänner! Några av oss har ju lång erfarenhet av ivf-världen