Äggdonation i Spanien: erfarenheter?
Vinkan1, grattis till lyckat VUL! Fantastiskt att få se två små filurer. Kram
Vinkan1, grattis till lyckat VUL! Fantastiskt att få se två små filurer. Kram
Ny i Gbg, vad spännande att du snart ska börja spreja! Måste fråga, IVI skrev att jag skulle ta ett p-piller som heter Marvelon (tror namnet var så) men min Gyn sa att det inte fanns och skrev Desolette. Tror du det spelar roll? Idag var jag på KS och tog blodprover, men jag är inte säker på att alla prov togs för det var så struligt med alla remisser. Hoppas det blev rätt. Åtta rör med blod tog de. Ska du sätta in två ägg i september? Jag tror det få bli två ägg för oss när det är dags. Hör av dig om du har vägarna förbi Stockholm!
Väntar på att mensen ska sätta igång ordentligt, just nu bara lite spotting, då är är det dags att kolla att det inte är några cystor och meddela kliniken för att få ok att börja med p-piller. Känns väldigt konstigt att knapra p-piller efter alla barnlösa år.
Grattis Ester03, du ger mig hopp om framtiden. Kran
Tycker det låter som en jätte bra ide med en lista. Vad ska vi ha med tycker ni?
Ok, jag börjar med en lista så kan ni väl fylla i era uppgifter! Lägg gärna till rubriker om ni tycker något saknas.
**VÄNTAR PÅ NYTT FÖRSÖK**
Myran68, 44 år, barnlös, tidigare gjort 4 IVF och 2 avbrutna IVF, ÄD på IVI Barcelona under hösten.
**SPRAYAR**
**RUVARE OCH TESTDAG**
**GRAVIDA**
**FÖDDA**
Håller med dig Tummen. Jag är oxå jätte glad över att ha er alla här som vet vad man går igenom.
Har just varit hos Gyn och kollat att allt är ok för att börja med p-piller. Känns lite nervöst allihopa måste jag erkänna. Har ni andra också känt er lite oroliga inför att ta emot ngn annans ägg?
NyIGbg, håller med att Klara Z var jätte bra! Jag kände igen sååå mycket.
Mailade resultat fr vul till kliniken igår, men har inte fått svar om jag ska börja med å-piller. Undrar varför de inte svarar!!