• mariposa

Äggdonation i Spanien: erfarenheter?

Tack för att du delar med dig, Cecini! Jag har samma medicinska upplägg som du. Ska strax ta sprutan här hemma.

Trevlig helg till alla här i tråden!

• mariposa

Ingen aning om det där med äggbanken tyvärr, Myran. Funderar ni på att byta klinik?

Det enda sättet för mig att få kontakt med kliniken nu då min koordinator är på semester, har varit genom att ringa. Be om att få komma till internationella avdelningen och uppge där ert patientnummer så sätter de sig in i ärendet. Mail funkar inte alls har jag fått erfara...

• mariposa

Förresten en fundering; Cecini du kanske vet? Är det alltså en speciell blankett som hemortsgynen ska fylla i? Ska se om IVI isf kan maila mig en sån.

• mariposa
    tummen1 skrev 2012-09-05 10:32:15 följande:
    Mariposa vilket ultraljud menar du, det man tar när man har mens eller det efter? Jag har fått två olika blanketter mailat till mig för resp undersökning.
    Halloj! Jag ska tydligen bara på ett UL och det är när jag ätit Progynova en tid. Du skulle inte kunna maila mig en kopia av den blankett som du ska använda andra gången du går? Jag kan isf inboxa min mailadress.
  • mariposa

Germany- välkommen hit!

Myran- Hoppas att det blir fart på dem nu när du mailat dem centralt också. Du ska se att det löser sig inom kort. Med det stora antal donatorer som de uppger att de har, så borde det inte vara så svårt att få en ljus matchning.

• mariposa
    tummen1 skrev 2012-09-05 22:14:00 följande:
    Absolut, inboxa så mailar jag :)
    Gracias!!!
  • mariposa

Myran-Progynova är östrogentabl som man tar för att bygga upp slemhinnan. Heter Progynon här i Sverige. Nu ska du se att de snart meddelar att de funnit matchande donator.

• mariposa

Cecini skrev 2012-09-04 23:39:57 följande:Mariposa- Ja, blanketten som ska fyllas i vid ultraljudet fick vi med oss från IVI vid första besöket. De kan säkert maila den till dig. Annars kan du få se vad som står på min, det var inte så mycket.[/quote] Glömde tacka för ditt svar! Kliniken sa att jag ej behövde blanketten men nu har Tummen mailat mig. Då min 'samarbets'gyn är lite knepig tänkte jag att det ger lite tyngd om jag kommer dit med en förtryckt blankett från IVI.

• mariposa

Vad tokigt det ser ut när man skriver från mobilen... Germany-har försökt hela mitt liv att försöka styra mina tankar och nu är det en svår utmaning. På sistone har det blivit att jag nästan helt styr undan tankarna på vårt första försök. Vågar inte hoppas. Önskar att jag vore mer optimistiskt lagd, livet blir nog lättare då. Kram

Svar på tråden Äggdonation i Spanien: erfarenheter?