NY I GBG skrev 2012-08-08 10:40:53 följande:
Mariposa och Myran: ni precis som jag är på gång nu, eller hur? Har ni nåt datum ännu???? Just nu ätet jag p-piller (känns konstigt): äter ni också p- piller? Ska snart börja spraya också och sedan bär det av till Barca omkr 20 sept.... Sedan ska jag ta progesterone och progynova. Ni som blivit gravida och skrivit om de hormoner ni tagit för att undvika missfall: är det något av dessa två eller ska jag fråga om annat? Tacksam för svar. Någon av er här skrev om ljusterapi. Jag har försökt hitta detta men inte hittat något i Götet ännu. Du som gjorde detta (sorry att jag inte kommer ihåg vem det var!!): när i tiden gick du igenom behandlingen och hur många tillfällen gick du? Tack för svar. kramar
Hej! Vad spännande att du är igång redan med p-piller! Jag förstår dock att det känns lite konstigt i vår sitation att knapra sådana
Själv har jag inte fått alla blodprover tagna än, det var stört omöjligt att få någon att göra det innan semestern så jag beslöt att vänta tills min gyn är tbx fr sin semester vilket han är nästa vecka. Sedan hoppas jag det kan gå ganska snabbt tills vi kan vara igång. Ska verkligen bli spännande att följas åt här! Hur ser din plan från kliniken ut nu? Visst var det så att ni skulle ta frysta ägg? Har ni bestämt om ni skall sätta in ett eller två? kramar