• myran6801

Upptäckte just att jag blöder!!! Hjälp jag som var så glad. Nu är jag livrädd. Igår på vul såg allt bra ut. Kan det gå så fort fr lycka till sorg? Vad gör jag nu?

• myran6801

Tack alla fina för tummar! Det hjälpte! Allt såg normalt ut på ul och blödningen kommer inte från livmodern. Kram

• myran6801

Karin, vilken fruktansvärd otur och vad jobbigt. Vi har det sannerligen inte lätt utan sådant och så det ovanpå allt annat. I vilken vecka gjorde du KUB? När donatorn är så ung så tror man ju inte att man ska råka ut för sådant men uppenbarligen är det möjligt. Jag har bokar KUB för jag resonerar som så att bättre att kolla en gång för mkt och så får man ju ett extra vul. Vår donator är 27 år.
    Jag småblöder fortfarande vilket oroar mig men det är inget att göra. En lugn och harmonisk graviditet lär man inte få uppleva.
    Jag hoppas verkligen att dina nästa tester visar något annat än KUBen och att det går bra för dig tillslut. Stor kram M

• myran6801

Callimero, jag förstår att du har många funderingar och tankar. Men jag hoppas du kan bena ut dem och få så många svar som möjligt. Ett råd är att försöka tima in ditt nästa försök så att du har lite lugnare efter ET så att du inte behöver stressa i onödan. Denna gång har jag haft betydligt lugnare än jag haft tidigare och det har behövts. Kram

• myran6801

Mariposa, å vad spännande med ulltraljud på måndag! Vilken MVC har du valt? Visst satte du in två? Kram

Svar på tråden Äggdonation i Spanien: erfarenheter?