• myran6801

Äggdonation i Spanien: erfarenheter?

Pippi, jag har inboxat dig! Kram

• myran6801

Ypke, vid mitt mf (ÄD) småblödde jag fr testdag men först när jag slutade med progesteron och progynon kom det igång på riktigt.

Klart det gått bra för dig, vi håller alla tummarna!!!

• myran6801

Mymina, jag hade småblödningar och när jag frågade kliniken sa se att det var vanligt och inget att oroa sig för. Lycka till!

NyIGbg, så roligt att höra av dig! Låter perfekt att ni bytt till Valencia. Du ska se att snart är du på gång igen! Kram

• myran6801

NyIGbg, är fortfarande i någon slags chocktillstånd. Två stycken! Men det är ju fortfarande jätte tidigt så än vågar jag inte ta ut glädjen helt. Nytt vul nästa vecka för att kolla att de växer som de ska. BM sa idag att jag kan räkna med många vul framöver. Bra tycker jag! Annars är man ju så van att behöva tjata till sig allt men det verkar annorlunda när man väl fått plus.
    Kram

• myran6801

Ypke, en stor stor Styrkekram. Tycker absolut du ska prova lite stödmediciner vid nästa försök. Försök att få antibiotika innan FET så att allt är rent och fint. Tag kortison fr cd 1 till v10-12 och Trombyl och Framgmin fr ET. Tror själv att denna kombo hjälpt mig denna gång!
    Tänk på att ni har fina embryon i frysen och kan prova snart igen. Kram

• myran6801

Hej, har just varit och gjort ul och de två filurerna hade vuxit perfekt och nu kunde man urskilja små små huvuden och kroppar. Går hos världens godaste BM som är så stöttande och förstår vilken resa detta varit. Jag har små små blödningar emellanåt vilket troligen beror på sköra slemhinnor eller på trombyl och Fragmin. Men i min värld har det ju alltid tidigare varit förknippat med mf så undra inte på att man blir orolig. Har bokat in KUB om ett par veckor. Hur har ni andra det? Kram kram

Svar på tråden Äggdonation i Spanien: erfarenheter?