Äggdonation i Spanien: erfarenheter?
Tack finisar för era hälsningar. Det är dock väldigt tidigt än så mkt kan hända. Dagens hcg värde var 21000 så ökar gör det ju rejält.
Tack finisar för era hälsningar. Det är dock väldigt tidigt än så mkt kan hända. Dagens hcg värde var 21000 så ökar gör det ju rejält.
Pippi, håller med de andra. Vänta inte på att kliniken ska agera för det kommer de inte göra. I den bästa av världar fungerar det så men min erfarenhet är att säger man inget så får man heller inget. Boka genast ett telefonmöte med läkaren, skriv ner alla dina funderingar och även argument så att du är väl förberedd. Om ni vill komma igång med ett nytt försök i sommar så kanske du kan göra sista vul på kliniken för som Mariposa sa så ingår ju det för deras lokala patienter. Vet också många i det engelska forumet jag följer som gör så. De kommer lite innan ET får hjälp av kliniken. Kolla med Strandvägskliniken om de inte kan hjälpa dig med vul annars. Kram
Callimero, har verkligen inte landat. Nervös är bara förnamnet på vad jag känner. Idag har jag som mensvärk, inte kul. Dessutom kom en liten liten strimma blod på pappret. Hoppas såklart att det är sköra slemhinnor bara men blir ju orolig för sist var det nu det gick åt pipan. Vet inte Fragmin och Trombyl kan göra att man blöder lättare.
Har haft en skön långledig helg! Försöker ta en dag i taget och hoppas nästa veckas vul går bra. Peppar peppar inget mer blod. Har inga direkta känningar förutom att jag är lite tröttare än vanligt.
Pippi, vad bra att kliniken tar seriöst på ert fall och att ni kan blicka framåt.
Kram M
MiaFia, spännande med tvillingar för dig också. Hur var det, går vi hos samma gyn i Stockholm eller var det ngn annan. Jag ska på vul nästa vecka och hoppas allt ser bra ut då. Vad sa din läkare om två?
Pippi, vad glad jag blir att kliniken tagit ert fall på allvar och att ni får fin hjälp. När vårt första försök misslyckades var IVI alicante super bra och stöttande vilket kändes så himla skönt. Det är ju egentligen vid sådana tillfällen som man riktigt får veta hur bra kliniken är. Går allt som på räls så kan ju vilken klinik som helst vara bra. Du ska se att nästa gång blir det er tur!! Har du fått tag på alla stödmediciner du behöver?
Mariposa, kära vän vad glad jag blir att läsa om ditt plus!!! Bra värde också!!!!! Å nu kommer det gå bra ska du se!!!! Grattis igen!!! Kram
TyckOmMig, skönt att de kunde se båda små! Håller med att det är mkt oro på denna resa.
Germany, jag hoppas jag snart kan va med i din grupp. Väntar otåligt på nästa vul men vågar inte ta ut ngt i förskott. Varken glädje eller sorg! Kram
MiaFia, ja vi går säker hos samma CJ. Han tyckte egentligen inte att vi skulle sätta in två men när jag var där sist sa han inget om det. Min ena var också mindre än den andra men det var ju bara två hinnsäckar inga tickande hjärtan. Jag har ganska mycket molvärk nu men jag hoppas det inte är ngt allvarligt. Är ju så himla rädd för mf.
Simba så kul att höra att det gått bra för dig och att du redan är i v19! Stort grattis!!!