Äggdonation i Spanien: erfarenheter?
Pippi, ja oron är inte kul. Jag har lite diffusa menskänningar och brösten har svullnat lite. Men det kan lika gärna vara biverkningar fr progesteron. Så vem vet? Snart är det dock testdag för min del.
Pippi, ja oron är inte kul. Jag har lite diffusa menskänningar och brösten har svullnat lite. Men det kan lika gärna vara biverkningar fr progesteron. Så vem vet? Snart är det dock testdag för min del.
TyckOmMig, super duper att värdet hade stigit fint!!!! Det är ju inte alls långt till den 6 maj!!! Vilken v är du då i? Fortsätter hålla tummarna!! Kram h
Myfina, vad kul att du snart är igång! Du kommer inte bli besviken på IVI Alicante, de är jätte bra. Vad heter din kordinator, är det Laura, Maria eller Frani? Har själv haft kontakt med alla tre och de är jätte gulliga. Frani har jag träffat vid båda mina besök. Om du behöver ngt tips eller undrar ngt är det bara att hojta till. Hörde tex att Ryan Air har bättre flygtider än Norweigen. Ang att du har anlag för blodproppar, ska du inte kolla om du ska ta Fragmin i förebyggande syfte? Be din kordinator kolla det med läkaren.
Kram
Mymina, jag har inte tagit Cetroide 7 st under behandlingen. Min behandling var: p-piller 21 dgr, på dag 15 en injektion intramuuskulärt (nedreglering) och sedan när mensen kom började jag med progynon 2x2mg i åtta dagar och sedan 3x3mg. Progesteron började jag med 5 dagar innan ET och sedan även Fragmin fr ET. Tilläggas kan att jag även självmedicinerar kortison, en antibiotikakur innan ET och trombyl. Vad gör man inte....
Hej! Igår var min egentliga testdag men jag var helt däckad med huvudvärk och kräkningar så jag kom inte ens ur sängen. Idag mår jag mkt bättre och var och tog hcg imorse. Det var 829!! Plus!!! Är lite i chock tror jag.
Kram alla
Tack kära vänner, som sagt det är tidigt och mkt kan hända. Dessutom med ett X i bagaget så längtar jag till vul för att se att den/de sitter rätt. Har mailat Gyn och för att få en tid redan i början av maj enligt klinikens ordination. Blev lite orolig när jag fick siffran, bara det inte är fler än två. Min Gyn varnade mig nämligen för att sätta in mer än ett...men jag trotsade honom!!! Kram
MiaFia, jag tog mitt prov på rd10. Förra ggn, då det gick åt pipan tog jag det på rd9 och då var det 75. Vet inte om ett högt värde tyder på tvillingar. Kommentaren fr min gyn var "du är definitivt gravid med det värdet". Men jag tror nog värdet är väldigt individuellt.
Pippi, ge inte upp. Det är väldigt tidigt att testa redan! Förra ggn fick jag negativt två dagar innan testdag och på testdagen fick jag positivt. Så ge inte upp än vännen. Kram
Hej vänner, Gud vad detta tär på en. Igår fick jag lite ont ganska långt ner i magen till höger. Minns inte exakt hur det kändes förra ggn men såklart googlade jag runt på utomkveds och då stämde ju symptomen och just v4-10 händer det. Blir så himla rädd och nervös. Kan jag ha sån otur igen?! Pratade med sköterskan hos Gyn imorse och frågade om jag kunde få komma på vul redan nu men hon avfärdade mig och sa att det är alldeles för tidigt. Det går inte att se ngt. Så jag får helt enkelt gå i min nervösbubbla och våndas till nästa vecka. Inte ens säkert ngt syns då heller. Har ingen att prata med så jag delar med mig till er. Kram
Till vänster fick jag ont. Lite in fr ljumsken.