• myran6801

Äggdonation i Spanien: erfarenheter?

Tack vänner för svar! Då ska jag be om mer progynon nästa vecka. Vilken dos folsyra tar ni?

• myran6801

Mva1970, välkommen hit. Jag förstår så väl att ni vill prova allt innan ni går vidare med äd. Men jag rycker ändå det är klokt att ni förbereder er för nästa steg. Jag vet så väl hur stort klivet kan kännas och hur gärna man vill att det ska gå med ens egna ägg. Men det är bra att förbereda sig så förlorar man ingen onödig tid sedan.

• myran6801

Simba, tycker så ofantligt sund om dig. Önskar oxå att ÄD var en garanti men som allt annat är det inte det. Vi har valt IVI Alicante och om allt ser bra ut på vul på tisdag så åker vi dit veckan efter.

• myran6801

Vinkan, hur kommer det sig att du tar alla mediciner? Har du haft missfall tidigare? Kram

• myran6801

Vinkan, det är ju helt galet att sådana test inte görs om de finns. Men skönt att det gått vägen denna gång!

• myran6801

På väg till Gyn för att göra vul och ta blodprov. Upptäckte imorse att jag skulle ha ökat dosen progynon till tre om dagen för tre dagar sedan och det har jag glömt!!! Hoppas det inte strular till allt nu!!! Blir så irriterad på mig själv!

• myran6801

Allt såg fint ut på vul imorse, treskiktad slemhinna 9,5 mm. Fick mail fr kliniken som bekräftade att jag är redo för transfer! Oj oj vad nervöst. Kram vänner

• myran6801

Germany, vi åker sent nästa torsdag och ET är planerat till fredag. På onsdag får vi reda på hur befruktningen gått.

Svar på tråden Äggdonation i Spanien: erfarenheter?