• mariposa

Äggdonation i Spanien: erfarenheter?

Myris, GRATTISGRATTISGRATTIS!!!

Stor kram :)

• mariposa

Ruskigt tråkigt att det inte funkade, Pippi! Det ligger så mkt bakom ett sånt här försök, så fallet blir tungt... Prognoserna är ju dock goda som du skriver, så om du orkar kriga vidare så kommer du säkert att lyckas. Inom tre insättningar har 94% blivit gravida enligt IVIs statistik. Stor kram!

• mariposa

Pippi, vad stark du är som reser dig så raskt! Att se och planera framåt är det som jag också finner tröst i. Det känns bra att ha en plan. Det är ju det som gör att man står ut. Det här med pengarna är dock knepigt... Men ibland tänker jag på hur mkt ett barn sägs kosta fram till vuxen ålder och hundratusen hit eller dit...

Jag var nere i Spanien i början på veckan och nu är jag ruvare av två stycken finingar. Jag väljer att lita på kliniken denna gång då de inte tycker att jag behövt några extra prover el mediciner förutom det vanliga protokollet. Jag är nog lite skraj för att självmedicinera, men beroende på var detta slutar kanske jag ändrar uppfattning. Nu hoppas jag att vi denna gång dragit en turlott i detta naturens lotteri.

Germany, jag skulle gärna vilja få kvala in i den tråden en vacker dag, hoppas hoppas! Och det skulle då kännas bra m en sluten tråd.

Hälsningar och kramar till alla!

• mariposa

Tack tjejer för era lyckönskningar!

MiaFia-ja, det var två frysta och de klarade upptiningen fint båda två. Kliniken verkar ha mycket bra metoder. Dessa var två stycken tredagars. Jag blir lite nervös då ni alla andra verkar få blastocyster tillbaka men jag hoppas att dessa fortsätter att utvecklas fint. Jag försöker att visualisera att det är så.

• mariposa

Strandhem-välkommen!!! Hoppas på att du kommer med ett positivt besked om sisådär en vecka! Tiden fram tills dess är en blandning av pina och pirrighet. Och glädje över att man iaf har chans att bli gravid. Lycka till!!

• mariposa

Pippi, har kliniken inte skickat protokoll per mail? Två dagar ef mina insättningar har jag fått det skickat till mig. I det första stod det i detalj hur processen gått till med antal ägg, befrukningsgrad etc. Låter märkligt att du inte fått det. Om jag vore du hade jag mailat och frågat. För det priset vi betalat kan man förvänta sig den bästa servicen.

Hinner inte skriva mer nu, men jag tänker på dig och tycker att det är för jäkligt att gick så här. Kram!

• mariposa
    germany skrev 2013-05-06 07:49:12 följande:
    Nu hoppas jag turen har kommit till dig Marioposa och det hela vägen fram till det resultat som du kämpat för och som vi alla också hoppas på. Spännande men nervös väntan förstås.

Till er alla så kommer länk till graviditetstråden för kämpare av blandad kompott så snart den finns.
    Tack vännen! Må fortsatt gott nu! Kyss
  • mariposa
    Mymina skrev 2013-05-05 20:04:57 följande:
    Och jag håller tummarna för dig nu Mariposa och att det lyckas denna gången!
    Tackar! Detsamma önskar jag dig nu vid din uppstart. Kram
Svar på tråden Äggdonation i Spanien: erfarenheter?