Germany: tack snälla söta du för din kunskap och ditt stöd!!
Och myran för dina goda råd på vad vi ska ta upp med kliniken.
Tänker liksom så här att när man söker sig till en sån " ledande proffsig" klinik som dessutom är väldigt dyr så får man bästa vården...? Men så är det nog inte alltid.. De lever nog mycket på sitt namn.. Men duktiga är de säkert med så hög procent som lyckas.
Tänker att nu när vi misslyckats med detta första försök( vilket vi också kunde räkna med...men vi räknade inte riktigt med att inte få något till frysen) så hoppas man ju att de gör mer till nästa försök.. Mer prover, mer undersökningar och mer stödmediciner, att de ska föröka få veta varför den inte fäste??? .
Har bara skummat lite om immonologi..
Lite svårt att förstå det där när mycket info är på engelska... Inte min starka sida.
Har ju tänkt att jag faktiskt har fått tre barn som blev till på första försöket alla tre.. Men det var när jag var ung. 18,20 och 27 år.. Mycket har kanske hänt sen dess förutom att mina ägg har sinat...
Men jag har ett starkt immunförsvar... Blir aldrig sjuk inte ens förkyld eller magsjuk.. Har nog inte varit på 15-16 år.... Kanske är det något??
Men har heller inga allergier, ledbesvär, rematism eller annat som kännetecknar immun problem..
Suck....
Ha en fin Valborg alla trådvänner:) kram