• pink lily

Äggdonation i Spanien: erfarenheter?

Hej! Får man knacka på? Läser, och skriver, i flera trådar om ÄD resp ED sedan barn uteblivit trots IVF. Det finns så många bra tips och perspektiv på saker och ting att få med sig från FL forum. Jag delar gärna med mig också.

Cecini: - Infraröd ljusterapi (ökar blodcirkulationen) låter verkligen intressant. Har fått akupunktur under 1,5 år både för fertiliteten och ryggont. Tänker att för ryggont så behandlar man ryggen, men vilka delar på kroppen behandlade du med ljusterapi i fertilitetssammanhang - enbart området nedanför naveln? Det verkar som du gjorde det själv hemma, stämmer det? Kom du själv fram till hur du skulle behandla dig eller följde du ett program?

Andra sätt för ökad blodgenomstömning som jag gör, och som även har en avslappnande effekt: heta fotbad på kvällen, ligger på spikmatta (den gröna, svenska med långa spikar) samt kinesiska träningsformer, finns flera. Dessa är mer långsiktiga, men så lätta att göra och ger avslappning dessutom. Märker att det får igång blodet, då mensen tilltar, så jag hoppar över dagarna med mens.

Svar på tråden Äggdonation i Spanien: erfarenheter?