Vågar man testa?
Det kan ju vara kul med något nytt Angie:) jag är lite för feg för förändringar tror jag;)
Min sambo sa idag att han tyckte mina bröst blivit hårdare o lite större.
Det kan ju vara kul med något nytt Angie:) jag är lite för feg för förändringar tror jag;)
Min sambo sa idag att han tyckte mina bröst blivit hårdare o lite större.
Ja men är ändå orolig att det bara är falska symtom:(
Ja man får försöka tänka så
Jag har inte bestämt mig riktigt än, men det kliar ju redan i fingrarna. Får se om jag kan hålla mig. Ska försöka att inte testa för tidigt. Det finns ju de som plussar några dagar innan bim.
Vad bra:) men börjar bli rätt trist att alltid hoppas månad till månad. Det är det enda som maler i huvudet. Och ännu mer nu när man börjar närma sig bim. Det tar sig väl nångång får man hoppas.
Jag har också en sån app. Och ibland stämmer den och ibland inte. Det kan diffa nån dag hit eller dit på den, så den är inte 100% säker.
Japp så heter den:) det är då man har chans att bli gravid. Eftersom spermier kan leva i ett par dagar i en så kan det ta sig då också. Att spermierna ligger kvar o väntar på ägglossningen liksom.
Tog ett äl test idag. Vet inte varför. Men det gav nästan fullt utslag. Vad tror ni det kan betyda?
Jo det har jag också hört men har även hört att de inte kan det. Så vad ska man tro på? O det verkar väl lite konstigt om det ger så starkt utslag nu när jag inte ens har ägglossning
Ja jag tog ett grav test också, men det var neg:( så det blir väl inget denna månad heller. Bim är ju inte förrän den 11 dock. Idag molar det rejält i magen. Fast ändå inte samma som när man har mens. Har en del flytningar också