Vågar man testa?
Jorå det går framåt :) fick ju mens så är ju inte gravid men fortsätter att hoppas på att det kommer snart :)
Hur går det själv?
Jorå det går framåt :) fick ju mens så är ju inte gravid men fortsätter att hoppas på att det kommer snart :)
Hur går det själv?
Jag vet, det är svårt. Men det kommer för dig snart :)
Väldigt svårt att säga eftersom min mens verkar vara allt från 26 till 32 dagar så på dag 32 då kanske. Vet inte riktigt när det blir :/ men hoppas det är innan jag åker iväg på semester iallafall :) du då?
kör du med ÄL tester?
Eller nåt annat för att "hjälpa" till att bli gravid ? :)
kör inte med ÄL-tester.
men hoppas det tar sig snart ändå :) man känner ju ändå sin kropp och även när man får ÄL (jag gör iallafall det) :)
Vi försöker inte riktigt pricka in eftersom allt e så oregelbundet för mig så nu kör vi bara på när vi vill och blir de så blir de :)
Det kommer gå så bra :) jag vet att det är svårt men det är bara att fortsätta hålla hoppet uppe :)
Majandra: vad jobbigt för dig :( men det är säkert din tur snart också, vi får ju hoppas på det iallafall :)
Är också väldigt less på att aldrig plussa och även om jag skulle göra de så kommer jag noja fram tills jag vet att det sitter rätt och hjärtat tickar på.
Nu är nog äl över iallafall :) nu väntar bara en enormt låååång väntan till bim.
Hoppas nu tanten håller sig borta för oss alla :)
Idag har jag haft "mensvärk", undrar varför :/
Har bim mellan 16/7 och 22/7 så är lite oklart men vi har myst varannan dag genom nästan hela månaden så borde funkat tycker jag. Hur går det för er andra?