Vågar man testa?
Nej inte testat än. Väntar nu till BIM i alla fall. Har inte ens några test hemma. Du då?
Nej inte testat än. Väntar nu till BIM i alla fall. Har inte ens några test hemma. Du då?
Okej, ja jag håller tummarna. Men kan du inte prova något annat märke?
Åh Grattis:) vad roligt för dig:) kan du inte lägga upp testet?
Har du tagit något test nu på morgonen? Jag tkr jag har ömma bröst och lite mer ådror på dem. Molvärk i magen mm. Men det är nog bara inbillning.
Ja precis det gör ju det. Men ska du inte testa ett digitalt imorgonbitti då? Jag skulle vart jättenyfiken:) men om ett test har känslighet 25 eller vad man ska säga, när kan man testa i så fall?
Hittade ett test hemma. Men det var negativt, har ju inte BIM förrän på torsdag så. Men tror inte det visar något då heller
Ska du testa med digitalt idag eller ska du vänta ett par dagar?
Nej jag tror det är ett plus:) man måste vara positiv:) har du berättat för din man/sambo?
Åh vad mysigt, han kommer bli supéernas:)
Det sticker i mina bröst och de är fylligare och vårtgårdarna är lite mörkare tkr jag. Har en molande värk i magen emellanåt. Och inatt kändes det nästan som lite foglossning, man har ju inte det så pass tidigt o jag har aldrig haft det förut men kan tänka mig att det kändes ungefär åt det hållet men tusen resor värre. Ibland kommer det som en brännande känsla i magen eller vad man ska säga. Så vad tror du?
Jag har verkligen försökt att inte känna efter denna månad. Utan det har kommit symptom av sig självt ellervad man säga;) känner mig grymt trött fast jag sovit också. Bara att vänta och se. Men tror ingenting än.