• Angie08

Vågar man testa?

Hej,

Är på bim-2 idag och har hela denna veckan mått väldigt illa, fast mest på eftermiddagen, men då blir det nästan olidligt.
    Har haft lite hugg de senaste dagarna i nedre delen av magen och fått väldigt känsliga bröst. 
    Är dessutom VÄLDIGT uppsvälld på magen. 

Är det vanliga symptom på en graviditet? Kan det vara värt att testa idag? Och kan man då testa med eftermiddagsurin eller är det viktigt att göra det på morgonen?

Tacksam för lite hjälp! :)

• Svar på tråden Vågar man testa?
  • Soffipropp

Men jag fick ju utslag på äl Stickan då när jag trodde. Får väl köra på varannan dag minst månaden igen för att inte missa

• Soffipropp

Träffade nyss på ett par kompisar som fått barn, blir så ledsen o besviken över att jag aldrig blir gravid:(

• Majandra

Aaa Bim på fredag. Kämpar på för att gå ner i vikt och känner mig så uppsvälld. Så antingen ett plus eller mens så att vattnet i kroppen släpper så jag går ner två kilo till vägningen nästa söndag ;) Hoppas såklart på plusset men mens och viktnergång funkar också :)

Jag har nog ställt in mig på att jag får mitt plus när jag lyckas gå ner ordentligt i vikt. Känns ju som något är fel när det aldrig blir plus. Så jag måste ner i vikt. Står fortfarande på minus 6kg men känns som jg samlar vatten inför mensen. Men jag har tyvärr väldigt många kilo att gå ner så det är min plan just nu. Stadigt gå ner i vikt och fortsätta med oskyddat sex. Förr eller senare så ;)

• Majandra

Jag testar på fredag morgon om inte mensen kommit. Har ett test som legat tv å månader så vill testa nu. Förra mån kom mensen två dagar tidigt så hann inte ens hoppas ;)

Svar på tråden Vågar man testa?