Vågar man testa?
Jag har ett bra tips till er :) jag försökte bli gravid i månader sen testade jag att äta bisolvon nån vecka innan ägglossning , och blev gravid på första försöket :) och ska snart föda.. Värt att försöka !!!
Jag har ett bra tips till er :) jag försökte bli gravid i månader sen testade jag att äta bisolvon nån vecka innan ägglossning , och blev gravid på första försöket :) och ska snart föda.. Värt att försöka !!!
Är inte hostmedicin utan det är slemlösande, och då är det slemlösande för hela kroppen vilket gör det lättare för spermierna ! Värt ett försök funkade ju här
Sök på bisolvon gravid på Google så ser du massa mer än jag som lyckats :)
Jag tog tabletter. Nej hört folk som blivit rekommenderade av barnmorskor till detta.
Jag läste att det ger bäst resultat om båda tar det.. Men min gjorde det inte , och jag tog bara några dagar innan ägglossning inte hela 2 veckor före.. Goggla och se hur andra gjort. Men mitt funkade tror inte det var en slump bara
Testa bisolvon :) jag försökte bli gravid ett år typ sen testade jag.. Kan ju varit annat men tror det hjälpte mej :) blev gravid direkt .. Föder när som nu :)
Testa nu bisolvon om ni inte gjort de
Är inne här och läser ofta och hoppas ni blir gravida snart .. Håller tummar och tår för er tjejer
Molvärk hade jag hela tiden första månaderna .. Man är självklart orolig att något ska hända, kollade vare dag fram till v 12 i trosan efter blod .. Man kan inte sluta oroa sej .. Ta det bara lugnt , det kommer gå super .. Och är så glad att det äntligen blev plus