Vågar man testa?
ska testa den 10 sep
ska testa den 10 sep
Jag är på ÄL 10 nu. Ska jag göra ett gravidtest lite senare på eftermiddagen eller på kvällen? Jag har två testlagret och två CB grevidtest. CBs Gravidtest tänkta jag köra efter BIM 17 Sep. Vadhade ni gjort? Tycker ni att jag ska spara allt efter den BIM 17 Sep?
Vågar man testa är ÄL + 11?
Vill inte har min mens på måndag. Tog ett gravid test men det visa sig negativt för några ti,,ar sedan.
Jag tog ett gravidtest testtlagret i går och det visa ett negativt. Jag var då på ÄL + 11. har fortfarande ont nertill.Jag Känner att jag har lite ont nertill har haft det sista tiden nu.På höger sida. det förvånad mig inte om jag är det. Så bruka jag inte känna när jag ska har mens. Hur många dagar ska man testa efter BIM då? Har tre st kvar. Ett testlager och två CB. Fösta gången jag använde testlagret. Gud var det var enkelt att använda detta.
Lördag 15 Sep. Det visa sig negativt. Jag är på ÄL + 13. På måndag vänta jag BIM mensen den 17 Sep. Hade Äl den 3 Sep. Tog testlagret gravidttest den onsdag 13 Sep och torsdag den 14 Sep och det visa sig negativt. Nu har jag bara ett CB gravidtest kvar. Har fortfarnde ont nertill magen. Nu råd gör jag med er. Hur gör nu hända efter. Vad ska jag beställa för något nu då? tror ej på detta länge. Sata på plus i okt. eller vad säger ni.
Nu har jag beställt en omgång till. så nu blir det efter bim på onsdag19 Sep. Har väl ca 30 dagars cykel enligt det här 18 juli och 17 Aug.
Min BIM dagen 17/9
Nu har man fått svar. Varför jag hade så himla ont nertill. Mensen var punkligt. Har fått den nu i dag. Har en 30 eller 31 dagars menscykel. Hur gör jag nu då? När ska man försök på nytt igen då? När ska man beställa äl?
Vem vill hänga på Oktober tråden?
jag hoppar in i okt tråden.
zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz