• 2pågar

Vågar man testa?

Hallå tjejjer! Min mens är väldigt oregelbunden sedan missfall med skrapning i april i år. Den varierar mellan 29-42 dagar, så jag vet inte riktigt när jag hade äl, men just nu är det 10 dagar till bim räknat på en 35 dagars cykel. När kan jag testa tro??
    Tror att äl var någon gång runt den 11-16 aug men är ej säker! Har annars lätt att bli gravid , 3 missfall mellan dec 11 till april 12.
    Gravid trots ppiller 2 av gångerna.

• 2pågar

Men ska jag då räkna äl från den 16 aug eftersom det är den sista fertila dagen enligt kalendern på telefonen. Testar den 28 aug då :)

• 2pågar

Men har lite symptom redan nu som skulle kunna vara pga en tidig graviditet :) svag mensvärk , ont i svanken, ömmande bröst och illamående vid 05-06 var morgon, rikliga vita flytningar.
    Spännande och en jobbig väntan!

• 2pågar

Ännu mer ont i brösten idag... Feber oxå :(
    8 dagar kvar till BIM då jag räknar en 35 dagars cykel...

• 2pågar

Njae... Inte säker på att de är feber riktigt ... Men känner mej varm och trött och slut!
    Ligger på 37.5-37.8 typ ...

• 2pågar

Min ligger normalt på 36.4-36.7 .... Så närmare 1 grad höjning. Spännande!
    Men om nu jag skulle vara gravid så har jag min sambo som är negativ till ett 3dje barn ..:( men får ta de som de kommer om de skulle vara en liten där inne .

• 2pågar

Ne egentligen inte... Kan ha råkat hända bara då vi myste till de på fel tid i månaden :/ men vi är ju lite sugna på en nr 3... Men sambon vill vänta lite med denne. Då ppiller ej fungerar för mej så kör vi på säkra perioder ... Försöker iaf. Men då Mensen är oregelbunden så kan de bli fel. Har inte hittat ett fungerande preventivmedel än som passar mej bra... Då jag inte vill ha något insatt i kroppen ex stav eller spiral :/

• 2pågar

Ja de hoppas jag med att han blir ... Om så skulle vara fallet ... Vi får se :)

• 2pågar

Jag fick pluss nu denna månad :) jag finns med i början på tråden :))

• 2pågar

Är bara i V4+3-4+6 :)
    Har fått tid för vul den 17 dec :)
    Efter 2 missfall på rad är man lite extra orolig .. Men jag hoppas!!

Svar på tråden Vågar man testa?