• DeenLängtandee

Lista på bloggar om kampen att bli gravid

Det måste ju finnas fler som bloggar om sin kamp emot barnlösheten, om sjukdomar som PCOS och endometrios, om hormonbehandlingar, IVF och adoption. Ni som försökt länge...

Här tänkte jag att vi kunde göra en lista. Fyll bara på med era bloggadresser.

Här är min:
    http://jakteneftertotallycka.blogspot.se/

• Svar på tråden Lista på bloggar om kampen att bli gravid
  • guldlock1980

Jag har precis börjat blogga om vår resa på vägen mot att bli en familj. Känner att jag behöver ett forum för att "få ur mig" alla känslor och tankar.

http://vill-bli-tre.blogspot.se/ 

Vi har påbörjat vår utredning, och då konstaterades att sambon inte har några spermier i utlösningen. Nu köar vi för att få göra en testikelbiopsi. Har ingen aning om ifall vi kommer kunna få biologiska barn. Den här väntan och ovissheten tär verkligen.

• JennyNG

Hallå där brudar!
    Jag har oxå börjat blogga om våran väg till ett mirakel steg för steg plus lite om vardagen. Jag är inte van och blogga men som de flesta skriver så är det så skönt och bara kunna skriva av sig. 

Så jag försöker å skriva lite. Det tar ju ett ta mellan alla steg i utredningen.

Nu väntar vi på att få lämna in sperma prov nästa vecka. 
    Bara längtar tills detta lilla mirakel ligger i magen <3

• JennyNG
    JennyNG skrev 2015-09-13 12:45:56 följande:

Hallå där brudar!
    Jag har oxå börjat blogga om våran väg till ett mirakel steg för steg plus lite om vardagen. Jag är inte van och blogga men som de flesta skriver så är det så skönt och bara kunna skriva av sig. 

Så jag försöker å skriva lite. Det tar ju ett ta mellan alla steg i utredningen.

Nu väntar vi på att få lämna in sperma prov nästa vecka. 
    Bara längtar tills detta lilla mirakel ligger i magen <3

www.familjeliv.se/blogg/varanvagtillettmirakel/

Här är min lilla blogg :)
Svar på tråden Lista på bloggar om kampen att bli gravid