Skulle du lämna en man som vägrade byta blöja?
Jag skulle aldrig bli tillsammans med någon som ansåg det fanns kvinnosysslor och manssysslor
Om han lider av extrema problem i samband med bajs/kiss så nej.
Men om han anser att det är en kvinnosyssla eller för att han inte "orkar" så ja.
Fast förmodligen skulle jag veta det innan vi skaffade barn, så risken att jag behöver lämna honom efter att barnet fötts är nog inte lika stor.
Ha ha, nej. Maken tyckte blöjbyte var mycket mer motbjudande än vad jag gjorde, så klart jag kunde ta mera av dem och låta honom slippa en del. Skulle han inte kunnat alls, hade varit helt ok det också.
Inte på grund av blöjan, men om det var en del av ett tankesätt som går ut på att jag förväntas göra en massa saker som hans manlighet hindrar honom från att göra så skulle han förmodligen försvinna ut ur bilden hyfsat snart.
Ja antagligen eftersom jag anser det vara så grundläggande att man är villig att ta hand om sitt barn på alla sätt som det krävs. Det handlar om mer än själva blöjbytet.
Ja det hade jag, om han inte försökte åtgärda det iaf.
Jag är ihop med en extremt kräsmagad karl, bara en antydan om kroppsliga behov ledde till att han slängde maten (t o m att bubbla med sugröret).
Det blev ett akutsnitt så maken fick ta första blöjorna och efter någon månad sitter vi och pratar om sonens bajs till maten
Jepp.
Nä,det skulle jag inte. Fast jag hade nog inte varit så glad...