• Tukt

Vad har ni för fetischer?

Anders 386 skrev 2021-01-04 15:41:33 följande:

Fetischer vet jag inte riktigt...  Men jag har några knäppa grejer som jag går igång på - men har svårt att få tillfälle att förverkliga.

Kissa på mig
    Ha på mig sexiga kvinnounderkläder
    Skulle vilja se en annan man knulla min fru

Du har inte läst en stavelse av tråden innan va?
  • Tukt
    Anonym (Fetisch?) skrev 2021-01-04 15:24:57 följande:
    Ja, och jag gillar den strikta linjen för jag vill att förståelsen ska finnas, gillar inte när man slänger sig med ord som inte stämmer och underminerar de som faktiskt är fetischister (även om jag inte själv är på det klara :))

Men tyg och kiss måste vara tillsammans, annars händer inget med mig.

Nä, jag ser väl mer att det jag redan är intresserad av utvecklas i och med att jag hittar nya saker i samma härad. Och när jag träffat en likasinnad har vi experimenterat med olika situationer, tyger, wet sex etc och då har det funnits saker jag gått igång på som jag tidigare inte tänkt på. Men det är fortfarande samma utgångspunkt liksom :)
    Men kan du få samma förnimmelser av tygmaterial som känns eller ser ut som de är blöta. Eller måste du veta att här är det kiss? 
  • Tukt
    Manne78 skrev 2021-01-21 20:42:19 följande:

Älskar att slicka en väldig blöt tjej och tänder på mulliga sk bbw

Är en kink.
  • Tukt
    Anonym (Snusk) skrev 2021-01-21 16:47:24 följande:

Sedan jag var rätt så ung har jag alltid gått i gång på att hänga över handfatet så att klittan precis kommer mot kanten och böja mig fram och kyssa och slicka på badrumsspegeln Detta gör jag inte längre hemma så mycket men kan göra hemma hos vänner och allra helst på offentliga toaletter. Så grymt snuskigt och ju sunkigare desto bättre. Går för mig varje gång. Så oroligt skönt.

???
  • Tukt
    Anonym (Snusk) skrev 2021-01-21 23:11:46 följande:
    I stället för att ha en så offensiv framtoning så kanske jag kunde utveckla det hela och berätta mer men du är tydligen polis i alla trådar här. Synd.
    Nej, jag är inte polis i "alla" trådar här. Däremot har jag varit rätt noga med att påpeka att fetischism är fetischism eftersom det är ett uppenbart problem för den som verkligen är fetischist, att ordet används på allt folk tycker är lite "kul".
    Och hade du bara backat lite i tråden så förklaras det och vad fetischism är, gång på gång. Sedan om man är nyfiken så finns också Googel ellr dylika sökmotorer.
  • Tukt
    Setubal skrev 2021-01-21 23:03:38 följande:
    Vad är det för skillnad då på kink o fetisch?
    En kink är något man gillar lite mer än annat och som ligger utanför traditionellt vaniljsex.
    En fetisch är ett  starkt laddat objekt, klädesplagg eller ickesexuell kroppsdel som fetischisten har svårt att vara utan. En handling är inte en fetisch.
  • Tukt
    Anonym (xy) skrev 2021-02-06 11:42:34 följande:
    Din fetisch verkar iaf vara att sitta framför ordboken och runka till definitionen av olika ord.

Användning av ord förändras och är inte bara den egentliga definitionen enl ordboken. Fetisch används också i bemärkelsen "vara ("onaturligt") fixerad vid något specifikt sexuellt". 
    Ja och du verkar få en kick av att förolämpa andra människor.
  • Tukt
    Anonym (Stövlar) skrev 2021-02-10 12:43:48 följande:
    Visst, men det har också framgått i tråden att du Tukt inte är någon expert på ämnet och inte riktigt vet själv hur fetisch skall definierats. Så sluta leka expert.
    Jag har ganska noga förklarat just VARFÖR det är viktigt hålla sig till definitioner. Jag har också länkat och hänvisat till källor på nätet. Så sluta med personangreppen. Vill du diskutera om fetischism, så gör det, inte mig som person.
  • Tukt
    Anonym (Stövlar) skrev 2021-02-10 19:44:25 följande:
    Du och jag HAR diskuterat SAK. Du har då hänvisat till källor som du själv inte har läst ordentligt. Jag har påpekat för dig att de inte stödjer din uppfattning utan snarare min.

Det är du som inte är intresserad av att diskutera. Du är inte intresserad av att få veta att du inte har helt rätt. Du fortsätter att leka expert, trots att det har påpekats för dig att du inte har rätt i allt.

Därför blir det en diskussion om dig som person. Du borde nog ta dig en funderare innan du skriver något mer.
    Du vinner, jag ger upp! I alla fall diskussionen med dig. Den blir bara OT och handlar inte längre om grundfrågan. Ha ett gott liv!
  • Tukt
    Perjonsson skrev 2021-03-02 19:33:22 följande:

Ni 2 här ovan får tycka vad ni vill men i mitt fall är det inte alls i nivå som ni väljer att tro.

Det är en fetisch. Bye.

Läs på lite innan du beter dig som ett barn när någon påpekar du faktiskt  har fel.
    Läs också lite i tråden ovan så lär du dig mer, och du kanske förstår varför folk säger till dig. 
  • Tukt
    Anonym (Olika smak) skrev 2021-03-02 20:01:18 följande:
    Polisen är här
    Inte mer polis än andra. Och rät är rätt och fel är del. Enkelt.
Svar på tråden Vad har ni för fetischer?