• Tess71

fråga om flytningar efter MA och skrapning?

Mitt senaste MA upptäcktes på juldagen och jag skrapades några dagar senare.

Efter att det nu har slutat blöda har jag fått ganska rikliga flytningar och även massa slem... (ursäkta att det är lite äckligt)

Är det någon mer som har varit med om det? Och vad tror ni det kan vara? (kommer inte ihåg att det var så förra gången)

Kram

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-01-16 17:37:09:
    Jag är jättetacksam för era svar! Jag tror faktiskt att det är lugnt då jag inte har haft varken feber eller ont i magen eller illaluktande flytningar, men jag är glad att jag gick och kollade mig annars hade jag nog varit lite orolig endå.

• Svar på tråden fråga om flytningar efter MA och skrapning?
  • Katterärbäst

En infektion, gissningsvis. Fick själv det efter mitt senaste MA och bad då om en undersökning. Läkaren skrev ut en 10-dagars pencillinkur.

• Tess71

Tack för tipset! Jag ska genast åka till KK.

• Tussi

Hej!

Det kommer konstiga slemaktiga flytningar efter en skrapning och missfall..har själv haft det 3ggr på sträck, så nu vet jag. De är helt normala och ofarliga om de inte luktar konstigt och du inte har feber eller ont i magen. Men är du orolig tycker jag du ska kontakta läkaren.

• Tess71

Tack för ditt tips Tussi!
    Jag har redan varit på KK på MAS och dom sa likadant.
    Det är skönt att höra från någon som varit med om samma sak i alla fall.

Svar på tråden fråga om flytningar efter MA och skrapning?