NizzY skrev 2012-04-06 20:48:08 följande:
det hela började långt innan bloggen och fb ... mobbningen ...först lite på skoj, för att jag betonade något ord fel och så gjorde hon snabbt narr av mig för det och hade skoj på min bekostnad... ska vuxna människor bete sig på detta viset ? och sen hennes skitsnack om alla runt henne... alltid hade hon en åsikt och aldrig någon vänligt att säga... hon brukade ursäkta henne med att hon blev bitter med tiden då hennes liv inte var nån dröm precis
Jag är väl medveten om riskerna med att öppet skriva om mitt liv ..i över 10 år har jag bloggat så att texter man lägger ut ibland bli misstolkade var inget nytt för mig ,precis men att just människor som verka ha mest problem själva skulle välja att misstolka ALLTING och sedan inte ens kunna hantera en diskussion på moget nivå var dock något nytt ...
Hon var så van vid att jag ALDRIG valt innan att öppna munnen att hon blev ganska chockad
<hon trodde att hon kan sätta sig över mig ännu en gång ... men där hade hon fel ... jag kan ta allt... att jag är fett, full och en dum utlänning men när man börja dra in mina barn i det hela då har man gått för långt
Ne jag tänker inte stänga ner men ett lösen ord bli det dock , bloggen är min och jag betalar för webb hotellet och jag bryter inga lagar och kränker ingen ... jag skriver helt enkelt och rak från hjärtat och hade ni läst så tror jag att de allra flesta trots lite beklagande om sömnbrist och diverse hade kände av att ALLTING är skrivet med kärlek !
but dont fuck whit me , sister !
Jag har ganska starka åsikter i min blogg och det är många som kommenterar den negativt, även om majoriteten tycker det jag skriver är positivt på ett eller annat sätt eftersom att jag alltid står för det jag skriver. Men det finns inte någon som skulle få mig att låsa den utan jag har sagt till dem som inte gillar det att jag inte tvingar någon att läsa. Så enkelt är det ju egentligen. Tycker man inte om det man läser så låter man helt enkelt bli att läsa.
TS, vill du dela din blogg med mig så jag får göra min uppfattning? Du kan skicka ett mail om du vill :)