• Ventus

Varför blir inte strecken starkare och starkare...?

Har tagit tre test sedan en vecka tillbaka (hade bim 30/3) och alla visar att jag är gravid men jag tycker att strecken inte är tillräckligt starka.
    Alltså självklart syns de, men tycker att de borde bli starkare och starkare.. 
    Visst, det har med tidpunkt att göra .. och annat.
    Känner mig inte gravid bara.

När såg ni att strecken var lika starkt som kontrollstrecket?

I vilken vecka?    

• Svar på tråden Varför blir inte strecken starkare och starkare...?
  • Ventus

"Mitt råd är köp inge flera test för att hålla på o läsa av streck gör en galen. Köp helre ett digitalt och ta kort på det och sen nöjer du dig med det. En graviditet handlar inte om tjockleken på stecken.. Jag hoppss tom att de slutar sälja dessa hemska tester med streck dom är bara missanvisande och gör en rädd. De digitala får du aningen Gravid eller inte gravid och där finns inge du är jätte gravid eller du är lite gravid som alternativ  "

...fick precis det här på en annan tråd. Ska hålla mig till det. Har tagit ett sådant test också.. och det visade såklart gravid. :).

• Ventus

Nu har jag ett klockrent starkt blått streck.. kunde inte hålla mig att testa.
    ;) 

• Ventus

Hej ,fick det bekräftat att jag har ett missfall att vänta inom några dagar. . . är inne i vecka sju. Har känt på mig att det har varit något knas med graviditeten, men såklart hoppats jag att allt skulle bli bra.. Nu är det som det är och jag är ledsen och känner mig tom. Som tur har jag ett fint stöd runt omkring mig.

• Ventus

Känner mig redan bättre, fick glad gubbe på ägglossningstestet igår! :).
    Jag känner mig återställd, redan i söndags hade vi sex.
    ..och igår och idag.. :)
    Nya tag helt enkelt.  

:)

Svar på tråden Varför blir inte strecken starkare och starkare...?