Inlägg från: Dandountiii |Visa alla inlägg
  • Dandountiii

Planerad förlossning med lovat akutsnitt

Livrädd för förlossning här med..

Men jag hoppas att det går hur bra som helst allmänt.. tänker så mycket positiv så möjligt det kan vara ett bra lösning.

själv hatar jag sjukhus så jag vet inte hur jag ska klara av att vara där typ.. men som sakt hoppas o önskar att allt går bra för dig och att allt ordnar sig säkert när det kommer tänk inte mycket    

• Dandountiii

gått råd Gör vad DU själv känner ingen kommer kunna ändra din känsla av rädsla bara det du bestämmer dig för att göra och lycka till med förlossningen.

PS: du är inte ensam rädd för tandläkare o förlossning hihi de e jag med  Flört

• Dandountiii
    Linyana skrev 2012-04-06 00:56:11 följande:
    Arghh, äntligen ett inlägg som jag behöver Tungan ute känns bättre nu. att det finns folk
    som står på min sida, att stå på mig, och skita i andras åsikter, att det inte ska
    påverka mitt val. tror nog barnmorskor har mer erfarenhet också. Dom ser folk
    varje dag som senare ska föda. alla som gjort en igångsättning, inte ens hälften
    av svergies befolkning har berättat deras historier här xD

det är det ju så att ett akutsnitt får folk dagligen, troligen igångsättning också.
    men akutsnitt är betydligt mer vanligare än igångsättning, och det är nog fler som
    är rädd för att bli snittad ännu en gång än en igångsättning, för det är ju det som
    vi många rädda gör, väljer igångsättning =)

just do it..

vänta inte på nån... nu när du är bestämd GÖR DET...

för eller senare är det du själv som kommer känna av allt inte vi som skriver i tråden om man säger så   
Svar på tråden Planerad förlossning med lovat akutsnitt