Inlägg från: Vissla |Visa alla inlägg
  • Vissla

En bil utan barnstol står parkerad på en familjeparkering. I sin ilska skriver Emma en arg lapp att fästa på bilens ruta, under tiden kommer hennes son, Samuel, på att han glömt sin telefon, smäller upp bildörren och bucklar bilen på den andra sidan. Vem

Ammar Emma fortfarande Linda?

Isf är det bvc sköterskans fel som förespråkat ammning upp till 3 års ålder. Ammningshjärna är inte att leka med undertiden man ammar kan man inte hållas ansvarig för mindre inteligenta veslut i vardagen. 

• Vissla
    Lisssen skrev 2012-04-04 12:04:22 följande:
    Är det inte Lasses fel då, som inte sätter ner foten och säger emot Eva?
    Nej Lasse blev sexuellt utnytjad av sin mor Agustina, så han vågar helt enkelt inte säga ifrån till en kvinna
  • Vissla
    Lisssen skrev 2012-04-04 12:12:00 följande:
    Stackars människa. Det måste ju ha påverkat Harald med. Och kanske även Samuel och Linda.
    Ja det är ju pga det som Lasse o Eva aldrig lärde Harald något om blommor och bin. Samuel och Linda skulle aldrig existerat om Agustina kunde låtit bli sin stackars son
  • Vissla
    Lisssen skrev 2012-04-04 12:28:06 följande:
    Men är Harald verkligen pappa till Samuel? Emma har ju bevisat att hon har lite svårt att hålla sig innanför skaklarna...

Det vet vi ju inte men Harald är så pass sexuelltoupplysst att han inte kan ifrågasätta det även om han vet om Emmas och Anders affär
  • Vissla
    Inima skrev 2012-04-04 12:44:09 följande:
    Det är vaken Haralds eller Augustinas fel, det ä denna person som heter Någons fel.
    Denna Någon som även slarvade bort min sons keps igår, eller som inte spolade toaletten igår.

Vet någon härinne vart Någon befinner dig?
    Någon var nyss här och laddade ur batterina på min kamera så jag måste ladda den IGEN innan jag kan knäppa kort
  • Vissla
    Inima skrev 2012-04-04 12:49:59 följande:
    Hälsa Någon att vi måste ha krismöte hemma hos mig.

Försent, Någon har redan försvunnit hen försvinner jämt innan man upptäckt vad hen gjort
  • Vissla
    Etrangere skrev 2012-04-04 12:52:29 följande:

Hen?

Första gången jag använder det ordet, använde jag det fel nu? Förvånad
  • Vissla
    emmis82 skrev 2012-04-04 12:53:45 följande:
    När ni ser Någon, så be Någon pallra sig hem omedelbart. Det är nämligen inte Allas fel. Och den där Ingen, som kommer och går lite som han vill, borde ta tag i att göra saker snart! Väldigt snart!

Men om Alla börjar ta lite ansvar så kanske Någon och Ingen skärper till sig lite
  • Vissla
    Etrangere skrev 2012-04-04 12:55:49 följande:

Du ska inte använda det alls. Det heter han eller hon. Hen betyder höna på engelska, och på svenska betydde det förr en form av brynsten.

Jag som trodde jag var duktig nu när jag föll för grupptrycket
  • Vissla

Men stackars Augustina Förvånad

Vad härligt att du kunde rentvå hennes namn Solig 

• Vissla
    Spöke det spöket?
    SupersurasunkSara skrev 2012-04-04 14:19:34 följande:
    Jag vill veta hur man gör spöket?
  • Vissla
    Etrangere skrev 2012-04-04 15:29:05 följande:

Det är modigare att våga vägra hen!

kanske lite OT, men ganska imponerande att jag lyckas bli ifrågasatt när jag första gången använder ordet "hen" när jag i vanliga fall är en "hen-motståndare", samtidigt som jag dagligen ser folk använda sig av detta ord utan att bli ifrågasatta
  • Vissla
    SupersurasunkSara skrev 2012-04-04 18:18:07 följande:
    Ja det spöket.

Det får du ju fram om du klickar på den gula lilla smileyn över texten du skriver
  • Vissla
    SupersurasunkSara skrev 2012-04-04 19:19:59 följande:
    Vilken gul smiley??? Har massor med gula smileys!!! *klaaaaaaaaaaaagar*   SpökeDödÄpple

Men jag hittade rätt  Tack! {#emotions_dlg.flower}Solig

Skål
  • Vissla

Så, nu har jag sovit på saken.

Naturligtvis är det Göstas fel, hade inte Gösta stått och packat in varor i sin bil med en kundvagn på en tom ruta på andra sidan parkeringen så hade Emma kunnat parkera där, olyckan skulle aldrig hänt då eftersom Gösta skulle åka iväg strax efter och därför skulle det inte finnas någon bil ivägen när Samuel slår upp bildörren.

Varför har inte Göstas roll i det hela tagits upp tidigare?     

Svar på tråden En bil utan barnstol står parkerad på en familjeparkering. I sin ilska skriver Emma en arg lapp att fästa på bilens ruta, under tiden kommer hennes son, Samuel, på att han glömt sin telefon, smäller upp bildörren och bucklar bilen på den andra sidan. Vem