En bil utan barnstol står parkerad på en familjeparkering. I sin ilska skriver Emma en arg lapp att fästa på bilens ruta, under tiden kommer hennes son, Samuel, på att han glömt sin telefon, smäller upp bildörren och bucklar bilen på den andra sidan. Vem
Jag tycker det är skitspännande att läsa omröstningsresultatet. Och jag tycker det är skitspännande att nitton röster faller på ett litet barn som faktiskt saknar konsekvenstänkande.
Jag har uppfostrat min son att inte öppna bildörren om det står bilar intill - behöver han ta sig ut och det är bilfritt på andra sidan klättrar han över till den sidan och tar sig ut själv. I annat fall väntar han tills jag öppnar dörren och sätter min hand emellan bildörren och den bilen som står intill. Jag har dock läst på FL att det är den som har en dyr bil som får skylla sig själv om man får parkeringsskador för barn är värda mer än bilar. Det tycker jag är intressant (faktum är att jag anser att såna människor skulle skjutas på öppen gata. För de är inte värda mer än hundbajs.).