Inlägg från: LyckaOchTålamod |Visa alla inlägg
  • LyckaOchTålamod

En bil utan barnstol står parkerad på en familjeparkering. I sin ilska skriver Emma en arg lapp att fästa på bilens ruta, under tiden kommer hennes son, Samuel, på att han glömt sin telefon, smäller upp bildörren och bucklar bilen på den andra sidan. Vem

Dr Mupp skrev 2012-04-04 13:27:17 följande:
    Det är kommunens fel. Kommunen har varit för långsamma med att godkänna färdtjänst till Asta efter att hon fick en stroke och numera använder rollator och inte får köra bil. Därför var hennes son Conny tvungen att köra Asta till affären för att hon skulle handla. 

Conny hade såklart tänk lämna dottern Elsa hemma men det gick inte för hans äldsta dotter Emmelie hade inte tid att passa henne utan skulle förföra grannen Harald. Eftersom Conny hade med både Asta och Elsa så parkerade han på familjeparkeringen och plockade med sig babyskyddet in i affären.
    Underbart Dr Mupp! Så lycklig jag blev när jag läste ditt inlägg! Allt blev solklart! Skrattande

Du får inte heller glömma att Berits före detta arbetskollega Arnes badkars förra ägare Lennart var vid denna tidpunkt vid Sergejs Bilverkstad för att fråga Börje om vad ett oljebyte kostar. Dettsa samtidigt som Susanne och Veronica  var ute med hundarna Sixten och Sverker.... Då fick dom se Birgitta stå i fönstret och titta.... Förvånad

Så Spännande intrig detta är...... eller ??? Obestämd
  • LyckaOchTålamod

Tack TS "Who" för denna underhållande tråd!

I Love it och du fick mig att skratta Solig

Svar på tråden En bil utan barnstol står parkerad på en familjeparkering. I sin ilska skriver Emma en arg lapp att fästa på bilens ruta, under tiden kommer hennes son, Samuel, på att han glömt sin telefon, smäller upp bildörren och bucklar bilen på den andra sidan. Vem