Vi som gör/funderar på att göra embryoadoption
Hej, det var spännande att läsa här men det är så mycket info att jag undrar om någon kan svara om ni har testat någon klinik i Spanien. Vi tänker på embryodonation och ska träffa ett par kliniker i Barcelona nästa vecka. Om ni orkar, kan ni berätta vilka tester gjorde kliniken när ni besökte första gången? (oavsätt land). Vi har ett IVF barn som föddes 2011 och vi har försökt få syskon men det fungerar inte. Min man har dåliga spermier och jag har nu dålig äggreserv. Jag orkar inte med flera IVF, vi har behövt avbryta flera gånger för att min kropp inte svarar på hormonerna. Embryodonation är inte självklar för oss (speciellt när man inte får veta nåt om donatorerna). Berätta gärna era erfarenheter. tack och duktiga ni är som kämpar som ni gör!
Tester vet inte riktgt vad du menar: men mannen och kvinnan hiv hepatit syfilis klamydia ... Kvinnan/mottagare: kolla in werlabs hemsida på ÄD/ivf. De har jätte bra meny där du ser lämpliga prover att ta.
Om du haft problem länge med att bli gravid - rek en hystereoskopi kontrollera livmoder ordentligt. ÄD är inget trolleri.