20-25 runt Västerås?
Förlåt för min frånvaro i tråden, har nyss plussat och är dö trött hela dagarna hihi. Men ser mycke fram emot att ses :)
Mindre roligt att vara trött dock, men det är tur det går över ;)
Inga allergier här som kan finnas i muffins iaf. :) Jordnötter och hasselnötter kan jag reagera på.
Spants: Vi kan väl knåpa ihop en lista lite snabbt som du kan lägga i trådstarten, med våra namn och barnens namn. så kanske vi har någorlunda koll till fredag iaf x)
Jag börjar, så kan ni fylla på tills alla har skrivit ! :)
Lizzan89 - Lizz med dottern Thea, född 26 aug-11
Min jobbar också imorgon. Han är ledig varannan helg, denna jobbar han så han är ledig nästa. Osv :)
Tack för idag tjejer, det var jättekul att ses! Får ta en till träff snart igen som sagt, så alla får träffas :)
Men, Melwsmammi, var tog du vägen idag? ;)
Jag har hittat tre av er än så länge på FB. Övriga får gärna adda :)
Heter Lizz Meriläinen
Hade också gärna kommit, men just imorgon går det inte tyvärr :( Kommer också gärna om ni ska dit nån annan dag med :)
Mapena: Välkommen! Vad kul att du också hittade hit :) Dyker du också upp på fredag då? :)
Tidens sand: Självklart kan du hoppa in du med :) Välkommen !
Då har du en liten en du då, vad heter han/hon? :)
Hej , välkommen! Klart du ska haka på! :)
Kör väl en ny presentation jag också !
Jag heter Lizz (egenligen Liselott , men nästan alla säger Lizz numera), är 23 år och min dotter Thea är 8 månader.
Jag har bott i Västerås sedan mars 2010 , tillsammans med min pojkvän =) Känner inte heller nån här i stan, förutom er nu då och min bästa kompis som bor i Skultuna.
Har inget jobb för tillfället, men eventuellt ett på G till hösten när Thea börjar förskolan!
Tidigare har jag jobbat både med städning, produktion och på restaurang , men är inte utbildad till något då jag gick Estetiska.
Välkommen till gruppen på FB Mathiiiz. :)