20-25 runt Västerås?
Onsdag eller fredag blir det då! Vilken dag av dom passar bäst?
Onsdag eller fredag blir det då! Vilken dag av dom passar bäst?
Fredag passar mig också :) Kan ni andra då med?
Vart vill ni ses?
Ha en fin påsk !
Min sambo undrar om några pappor kommer med? :)
För mig behöver vi inte ses tidigt. Det kanske vore kul att planera in så pappor också kan komma med? :)
Det är inte någon som bor i hus? ;) Det hade ju varit smidigt annars! Jag bor ganska litet (2,5a) men om det är fint väder så kan vi vara här hos mig, - jag har en stor lekpark precis utanför! Jag bor på Råby, det är ganska enkelt att hitta hit. Någon som har något annat förslag? :)
Kramgotjej, ska vi ses hos dig då? :) Funkar för mig iallafall!
Tid spelar inte så stor roll för mig heller. Hojta gärna till ifall någon pappa ska med, min vill men vill nog inte vara ensam kille ;P
Förresten så kom jag på att jag inte presenterat mig själv :P Jag heter iaf Sandy, har en dotter född Sep2011, studerar till socionom (men är mammaledig till hösten).
Anna! Vad skönt att det blev rätt tillslut! Gud, vilka hjältar ni är, speciellt lillkillen! Vilken styrka ni har.
Men vi kan väl ta och ses på Gideonsberg hemma hos Kramgotjej, blir kanske lättast att ta sig inom staden? Men jag kommer gärna och hälsar på i radhuset i skultuna nångång också! :)
Halv två blir bra!
Emma, kan du maila din adress till oss alla (ifall du inte vill skriva den här) så vi vet vart vi ska? :)
Muffins blir toppen! Jag är allergisk mot citrus.
Kan köpa med några kakor :)
Graaaattis till plusset Melwsmammi! :D
Jag heter Sandy :)
Okej, väntar tills ikväll ifall fler hinner skriva tills dess :)
Blir det bara mammor, eller kommer några pappor också? :)
Okej. Min kille kanske kommer med ändå, vi får se :)
Är ni hemma nu, mår han bättre? *hoppas*
www.facebook.com/groups/410904882255095/
Skapade en fb.grupp för oss som vill bli vänner där! :)
Angelica, du är med i gruppen! ;)
Ni nya, - jättevälkomna från mig också! Ni får gärna också gå med i vår fb-grupp (en kanske sitter där lite oftare än här.. ;) www.facebook.com/groups/410904882255095/