• WasaE

20-25 runt Västerås?

Hej =)

Jag bor oxå i V-ås och har gjort det sen jag var liten (alltså uppvuxen här i v-ås).
    Idag bor jag på skiljebo med min sambo och våran gemensamma dotter E som fyllde 3år i februari.
    Jag studerar till lärare på högskolan så kommer vara färdig utbildad sommaren 2014! 

• WasaE

Åh, kul att vi har ett litet gäng =)  Man skulle inte kunna ses på nån öppna förskola eller så då??
    Som det ser ut nu kommer nog jag å min dotter kunna ses på fredag =) Mannen jobbar dock så han kommer inte med.

• WasaE

Okej, då ses vi hemma hos Emma (kramgotjej) runt 13.30 på fredag.
    Var länge sen jag å Emma sågs oxå så det är på tiden ;)

• WasaE

Hej. Lägger ihop alla på en å samma så e de lättare å se hehehe =) Sen kan ni bara fylla på!

Lizzan89 - Lizz med dottern Thea, född 26 aug-11

Jazzica - Jessica med sonen Theo född 21 augusti 2009

Kramgotjej: Emma, två döttrar Lova född okt 08 och Melenie född okt 11

Melwsmammi - angelica, har en son född 09 och heter melwin

WasaE- Åsa med dottern Evelina, född feb. 09    

• WasaE

Min sambo jobbar så han kommer inte. 
    Kanske är bättre att planera in en träff med männen på en helg när man är ledig =)

• WasaE
    syntetica skrev 2012-04-13 11:43:30 följande:
    ber om ursäkt föer min frånvaro, men med våran otur blev vi inlagda på 64an i tisdags Då kelian fick 40 gradeers feber och en kraftig infektion. Men nästa träff är jag med :) Kan någon lägga till m,ig i listan: anna haren son, kelian född i jan detta år
    Usch, hoppas han blir bra snart.
    Visst är det du i vlt idag??  http://vlt.se/nyheter/vasteras/1.1616314-barn-smittas-av-barn
  • WasaE

Hej!

Påminner er igen om att jag och Emma (Kramgotjej) kommer gå till öppna förskolan på Odensvi imorgon, måndag 16/4 om det är någon mer som vill följa med. Kan även tipsa om att ta med småpengar/kontanter eftersom dem har en secondhand shop, som man kan finna något fynd i ibland, eller dagis kläder :P

Svar på tråden 20-25 runt Västerås?