20-25 runt Västerås?
Heej! =) Nu har jag hittat mig hit=) kan man få haka på?
Känner inte så många i Västerås, trots att jag har bott här i mer än 4 år :P
Svårare att få vänner nu än när man va liten;)
Heej! =) Nu har jag hittat mig hit=) kan man få haka på?
Känner inte så många i Västerås, trots att jag har bott här i mer än 4 år :P
Svårare att få vänner nu än när man va liten;)
Hej! kul att du tipsade hit mig :D
Jag har bott i Stockholm och Dalarna innan jag flyttade till Hallstahammar och sen hit till Västerås.
Just nu bor jag på Malmaberg men flyttar till Bäckby på fredag. Så just nu är de världens flyttkaos hemma;)
Jag har en son som är 4 år och han är hos sin pappa varannan helg.
Vart har du bott och var bor du nu? Du pluggade till undersköterska va? vad vill du göra efter de?
Jahaa:) vart på Malmaberg bor du? jag bor på Tråddragargatan. Vart på Gideonsberg ska ni flytta? Jag har jobbat på Gideonsbergs hemtjänst förut, så jag känner igen hela de området :)
Men då är du ju snart färdig! gud va härligt!:)
Jag jobbar som timvikare på ett gruppboende i stan, men de är rätt dåligt med jobb just nu, så de blir mest att vara hemma och packa osv. Men ska förhoppningsvis få börja på ett rehabcenter på Bäckby snart. Annars skulle jag helst vilja jobba på lasarettet:)
Va roligt!=D
Då jag ska gå med i den gruppen:) Alexandra heter jag föresten och är 25 år.
Ja de är lite närmare stan än mig. Jo Gulsporregatan vet jag precis vart de är:)
Ååh jag skulle vilja jobba på Gryta hospice! verkar väldigt intressant.
Jag hade praktik på hjärtavdelningen på lasarettet. Tyckte de va huuur kul som helst! men som du säger så är de ju inte helt lätt att få jobb där.
Förstår de, jag är oxå så att jag vill ha saker att göra hela tiden. Tycker de är så tråkigt att bara sitta på jobbet och inte ha nåt att göra. De va därför jag gillade hjärtavdelningen, där hade man att göra hela tiden:)
Men jag skulle vilja prova på att jobba med palliativ vård.
Jag jobbar med dementa men jag tycker de är jättejobbigt. De gick bättre när jag va yngre, men nu har jag blivit så känslig på senare tid, så de är inget för mig känner jag:P
Hehe precis!! nej jag gillar inte heller hemtjänsten. Men precis, man tar ju de jobb man får:P