Inlägg från: Kramgotjej |Visa alla inlägg
  • Kramgotjej

20-25 runt Västerås?

Hej kul att se en ny trådatart med unga västeråsmammor. Jag startade upp ett för typ 2 år sen här och fick då kontakt med Åsa (WasaE) som jag ser också hittat hit:) Jag har två döttrar. En på 3,5 år och en på 5 månader:) jag skulle gärna vilja ses någon dag. Alltid kul att lära känna nya människor:)

• Kramgotjej

Jag är 22 år och bor på gideonsberg:)

• Kramgotjej

Vad skoj. Vi har själva bara bott här sen januari. Bodde på Viksäng förut och är uppvuxen där så jag hittar inte så bra här än:) vart bor du nu? Visst hade du också en 3 åring?

• Kramgotjej

Spants: på måndag går tyvärr inte för oss. Vi ska fira påsken hos min mamma då men jag kan vilken annan dag som helst.

• Kramgotjej

Tisdag till torsdag har jag dottern på förskolan mellan nio och två så det är väl om hon ska med eller inte:)

• Kramgotjej

Jag väljer gärna fredag så tar jag med båda barnen:)

• Kramgotjej

Min sambo jobbar alla vardagar till 15,30 så det beror väl på när vi ska träffas:) han följer gärna med om han kan men jag gissar på att vi planerar att ses lite tidigare på dagen.

• Kramgotjej

Vi bor i en stor fyra på gideonsberg så här skulle vi kunna ses annars:) vilken tid vi ska ses spelar inte så stor roll så bestäm ni.

• Kramgotjej

Ja så länge ingen annan har något emot att vara här hos oss så tycker jag vi planerar in det:) ska vi säga efter lunch runt ett, halv två kanske? Så hinner man ge barnen lite mat och låta dem sova som behöver. Jag kom på det att det är lika bra att säga till att vi har katter så det inte är någon som är allergisk.

• Kramgotjej

Ja men då tycker jag vi spikar en träff här hos mig denna gång så kan vi ses i Skultuna nästa gång:) passade halv två bra eller ska vi välja en annan tid?

• Kramgotjej

Ja jag tänkte maila er som svarat att ni kan på fredag:) ni andra kan väl säga till så skickar jag till er mer. Ju fler vi blir på fredag desto roligare är det:)

• Kramgotjej

Jag skulle vilja veta om melwsmammi och syntetica kommer så skickar jag adressen till er:)

• Kramgotjej

Vad roligt att vi blir så många. Jag har en liten fundering angående fika. Jag kan baka muffins om ni vill. Är det någon som har några allergier? Ni andra får gärna ta med något till fikat också om ni vill:)

• Kramgotjej

Kramgotjej: Emma, två döttrar Lova född okt 08 och Melenie född okt 11

• Kramgotjej

Min sambo är hemma runt halv fyra så är ni kvar då så får nu träffa honom med:)

• Kramgotjej

Nej usch vad tråkigt. Hoppas att han mår bättre och får hålla sig frisk nu efter att sin otur. Självklart fixar vi fler träffar så ni också får vara med. Styrkekramar till er

• Kramgotjej

Instämmer helt. Det var mycket trevligt att ses:) På måndag ska jag och Åsa till öppna förskolan på Odensvi runt ett tiden, så ni som vill får gärna komma dit då om ni har tid och lust.

• Kramgotjej

Jag och barnen ska troligtvis till öppna även på fredag. Då har de öppet mellan 9-14:) hoppas några av er kan komma då.

• Kramgotjej

Syntetica: Det är Odensvi som jag brukar gå till på måndagar och fredagar:) idag ska jag dit runt ett och på fredag runt tio tiden.

• Kramgotjej

Jag tycker Odensvi är jättebra. Det är trevliga och stora lokaler och supermysig personal. Du behöver inte känna att du är själv med bebis där för det är många som har små bebisar med sig för att komma ut och träffa andra föräldrar. Jag tycker alla som har tid ska komma till Odensvi nu på fredag. Jag och Åsa kommer då med:)

Svar på tråden 20-25 runt Västerås?