Inlägg från: Jäded |Visa alla inlägg
  • Jäded

Vem av följande personer på Familjeliv får dig att vilja kräkas alternativt gör att du hellre skulle gnaga av dig armen än att sitta vid samma fikabord som?

GangsterKermit skrev 2012-03-31 16:40:45 följande:
    Nej, jag är inte allvarig.. Jag har bara en tråkig lördag och har inget annat för mig Glad
    Men du är ärlig "med det du skriver"?

Då går det inte ihop. Solig 
  • Jäded
    GangsterKermit skrev 2012-03-31 16:59:06 följande:
    Äsch, nu utgår jag och hittar någon annan tråd som man kan irritera sig på eller hittar något skönt folk man kan prata med Cool
    Ja gör det.
  • Jäded
    finskaflikkan skrev 2012-03-31 18:48:50 följande:
    Klart de här e mer på skoj än allvar... Och de e då ta mej fan inte nå jäkla mobbningstråd... Va e de för påhitt???

SUCK.... Rösta fler på mig...
    40 st nu UTAN att nån gett sig till känna... FEEEEGIIIIISSSS....   
    Jag förstår precis varför du får röster. Det här inlägget i sig är tillräckligt för att få mig att vilja tugga av mig båda armarna.
  • Jäded
    finskaflikkan skrev 2012-03-31 19:03:41 följande:

Oj dessutom båda? De e ju allvarligt... Hoppsan... {#emotions_dlg.djavulsk}

Jag skulle inte ta det som en komplimang.
  • Jäded
    MoaElis skrev 2012-03-31 20:01:46 följande:
    Men allvarligt? Vilken sjuk tråd.
    Varför tycker du det?
  • Jäded
    MoaElis skrev 2012-03-31 20:04:25 följande:

Behöver jag verkligen motivera det?
    Ja tack, det behöver du verkligen.

Jag går inte in i en tråd om blöjor och säger att den är sjuk.  
  • Jäded
    MoaElis skrev 2012-03-31 20:10:00 följande:

För det första så kan man inte avgöra hur störig någon är utifrån kommentarer på ett forum, för det andra vet förmodligen inte marjoriteten vilka dom som står på listan är. Om man nu inte sitter här dygnet runt, och läser alla trådar. Därför tycker jag tråden är sjuk/onödig, löjlig... Säg till om jag ska förklara tydligare :)
    Jag tycker du är hyfsat störig, det jag sett av dig. Jag har avgjort det genom observationer på detta forumet. 

Med tanke på hur de här trådarna brukar se ut så kan ditt påstående helt avfärdas.

Något mer du vill ha förklarat?  
  • Jäded
    MoaElis skrev 2012-03-31 20:16:27 följande:

Nej, jag har inte läst hela tråden. Jag skiter faktiskt i det, jag tycker det är fel & onödigt oavsett. Får man inte ha en åsikt utan att få en massa skit för det? Väldigt otrevligt att läsa, inte roligt för fem öre. Skärp er, för fan. Lämnar tråden & loggar ut.
    Hahahaha! Åh vad gulligt.

Men alltså ett tips i all välmening, du hade bara behövt läsa första meningen i TS så hade du sluppit all denna hemska dramatik.  
  • Jäded
    fucktard skrev 2012-03-31 20:34:58 följande:
    "jag loggar ut nu" är nog bland det roligaste jag läst. Varsågod, låt inte mig störa.
    Skrattande
  • Jäded

Något jag inte klarar av är vuxna människor som envisas med att skriva "moahaha" alternativt "muahah" som om möjligt är ännu äckligare att läsa.

Svar på tråden Vem av följande personer på Familjeliv får dig att vilja kräkas alternativt gör att du hellre skulle gnaga av dig armen än att sitta vid samma fikabord som?