Vem av följande personer på Familjeliv får dig att vilja kräkas alternativt gör att du hellre skulle gnaga av dig armen än att sitta vid samma fikabord som?
![Drömmer Drömmer](https://www.familjeliv.se/lib/js/tiny_mce/plugins/emotions/img/smiley-dreamer.gif)
Sen fattar jag inte varför så många vill spy på Lövet, alltså hon är väl en av de få som aldrig går till personangrepp, aldrig bli så arg att hennes argumentation brister, så som min ofta gör, känns dessutom som om hon ofta korrekturläser det hon skriver innan hon postar ( gör aldrig jag )
Personligen så håller jag inte alltid med henne, men jag tycker hon för jävla bra att diskutera med, för hon får en att iaf se saker ur annat perspektiv, hon trampar inte och hackar inte på andra för att visa sin rätt OCH jag tror faktiskt att hon rakt igenom är en genuin och bra person. Tror många har svårt för att bli snäppta på näsan och motbevisade och därmed vill spy på henne OCH det är för ett tragiskt tecken för hur vårt samhälle utvecklas Det är ju dumt att se något ur fler vinklar, bättre att stena den som försöker få andra att tänka mer!
Jag hade hellre ätit tre rätters med alla på listan förutom den där jävla anonym, jag ger inte mkt för anonyma jävla så är det bara. Iaf hellre middag med alla dessa samtidigt än med alla de där spånen som florerar här med sina spökstreck, avundsjuka och gnällande.
Glädjespridare kallar jag flertalet på listan, för flera av dom har fått mig att le och asgarva rakt ut många gånger OCH lärt mig saker, allt sånt är jag tacksam för. Jag gillar att få mina fördomar trampade på och när någon rent ut sagt sopar mattan med mina åsikter. För mig är det högst utvecklande och jag vill fortsätta utvecklas och inte stagnera i nått gnäll och bitter läge där jag aldrig går framåt!