Inlägg från: Jäded |Visa alla inlägg
  • Jäded

Vem av följande personer på Familjeliv får dig att vilja kräkas alternativt gör att du hellre skulle gnaga av dig armen än att sitta vid samma fikabord som?

KimPossible skrev 2012-03-31 00:19:25 följande:
    Jodå, vi har fattat hur hon gör. Hon lägger dig vid barmen...

...och vips! så sitter ditt rövhår på hennes ben istället;

*mår dåligt* Gråter
  • Jäded
    enautodidakt skrev 2012-03-31 12:54:47 följande:
    OoOOOo skulle jag inte gnaga av mig någonting för men jag skulle inte palla att sitta många sekunder i samma fikbord. Har lika bra argumenationsförmåga som en födande gris på väg till slakt.
  • Jäded
    2prinsar skrev 2012-03-31 15:59:41 följande:
    Löjlig tråd!
  • Jäded
    GangsterKermit skrev 2012-03-31 16:05:46 följande:
    Japp, jag är tydligen omogen för att jag har dragit upp min ålder ett par gånger (2 ggr)  under dessa 3 månader jag har varit medlem här.Cool Känns så underbart att människor vet hur jag fungerar och kan sätta en stämpel på mig, Grattis till mig det ja Skrattande
    Ett tips för att få slut på tjatet är ju att själv sluta tjata om det. Drömmer
  • Jäded
    GangsterKermit skrev 2012-03-31 16:07:59 följande:
    Jag har inte nämt min ålder nu? Utan det var dem själv som drog upp de Flört
    Nej men du tjatar om saken, precis som jag skrev.

Dem själv?  
  • Jäded
    GangsterKermit skrev 2012-03-31 16:15:55 följande:
    Men åh... Då låter jag er själva tjata på om det och jag sitter här i min sköna mjuka säng och skrattar åt hur ni bär er åt. Låter det inte underbart? Drömmer
    Det låter sanslöst moget.
  • Jäded
    GangsterKermit skrev 2012-03-31 16:18:08 följande:
    Du ska bara veta! Glad
    Ska jag? Annars vet jag redan. Jag har varit 17. Fast då hängde jag inte på familjeforum och satt i sängen och skrattade åt människor.
  • Jäded
    GangsterKermit skrev 2012-03-31 16:22:14 följande:
    Men det är så roligt att ni verkligen tar orden på största möjliga allvar.. Yes, välkommen till FamiljeLiv.. 
    Jag tar dig på allt annat än allvar. Tack för välkomnandet. 5 år försent men ändå.
  • Jäded
    GangsterKermit skrev 2012-03-31 16:27:17 följande:
    Men du, jag visste inte att den sidan fanns förrän för 3 månader sen, så det kanske har sin förklaring? 
    Förklaring av vad?
  • Jäded
    GangsterKermit skrev 2012-03-31 16:35:52 följande:
    Du hade inte skrivit om du inte hade tagit mig på allvar. :) 
    Antar att detta var menat till mig.

Ja alltså det förvånar mig inte att du tror det. Jag är inte överdrivet imponerad, och nu även uttråkad. 
    Men du menar mao att man automatiskt tar alla man riktar inlägg till på allvar? Är du allvarlig?   
Svar på tråden Vem av följande personer på Familjeliv får dig att vilja kräkas alternativt gör att du hellre skulle gnaga av dig armen än att sitta vid samma fikabord som?