Inlägg från: HäckHäxan |Visa alla inlägg
  • HäckHäxan

Vem av följande personer på Familjeliv får dig att vilja kräkas alternativt gör att du hellre skulle gnaga av dig armen än att sitta vid samma fikabord som?

Who skrev 2012-03-31 10:49:22 följande:
    Glädje58 är liksom alla andra deltagare med för att hen nominerade sig. 
    Det är många icke läskunniga på FL ändå, jag undrar varför man vill vara medlem på ett forum där man uppenbarligen använder läs och skrivförmåga för att göra sig förstådd och förstå andra, när man själv inte är kunnig inom minst det ena av dessa två områden. Drömmer
    Jag är inte inkontinent, jag är småbarnsförälder!
  • HäckHäxan

Sen fattar jag inte varför så många vill spy på Lövet, alltså hon är väl en av de få som aldrig går till personangrepp, aldrig bli så arg att hennes argumentation brister, så som min ofta gör, känns dessutom som om hon ofta korrekturläser det hon skriver innan hon postar ( gör aldrig jag )

Personligen så håller jag inte alltid med henne, men jag tycker hon för jävla bra att diskutera med, för hon får en att iaf se saker ur annat perspektiv, hon trampar inte och hackar inte på andra för att visa sin rätt OCH jag tror faktiskt att hon rakt igenom är en genuin och bra person. Tror många har svårt för att bli snäppta på näsan och motbevisade och därmed vill spy på henne OCH det är för ett tragiskt tecken för hur vårt samhälle utvecklas Det är ju dumt att se något ur fler vinklar, bättre att stena den som försöker få andra att tänka mer!

Jag hade hellre ätit tre rätters med alla på listan förutom den där jävla anonym, jag ger inte mkt för anonyma jävla så är det bara. Iaf hellre middag med alla dessa samtidigt än med alla de där spånen som florerar här med sina spökstreck, avundsjuka och gnällande.

Glädjespridare kallar jag flertalet på listan, för flera av dom har fått mig att le och asgarva rakt ut många gånger OCH lärt mig saker, allt sånt är jag tacksam för. Jag gillar att få mina fördomar trampade på och när någon rent ut sagt sopar mattan med mina åsikter. För mig är det högst utvecklande och jag vill fortsätta utvecklas och inte stagnera i nått gnäll och bitter läge där jag aldrig går framåt!

• HäckHäxan
    Quickman skrev 2012-03-31 10:46:09 följande:
    Det finns att en hel hög med idioter på FL. Men jag skulle aldrig hedra någon av dem med att spy på dem.
    Tack, jag hade nämligen varit tvungen att hota dig om livet då!
  • HäckHäxan
    finskaflikkan skrev 2012-03-31 11:12:14 följande:
    Ibland händer det, jag är lite som en trisslott, det är en på miljonen att dte kommer nått klokt ur mig
  • HäckHäxan
    lövet2 skrev 2012-03-31 11:24:44 följande:
    Men tack, nu rodnar jag! Skäms

Personligen tror jag att det ofta kan bero på rena missuppfattningar och kulturkrockar. Kanske jag som norrbottning och 40+are uttrycker mig på ett annat sätt än stockholmare på 25 år? Kanske också mina fördomar om 08-or och deras om norrlänningar krockar?
    Fast alltså sånt skall inte spela roll, när jag var 19 år och hade flyttat hemifrån så bodde en kvinna jämte mig, hon var 55-56 och vi blev skitbra vänner, min dotter fick ett an hennes namn som andra namn. Där var det krockar, men jag tror resultat beror på hur man tar tillvara på krockarna och gör något bra med dom, istället för att slå huvudet i väggen och mena att man konstant alltid har rätt, för det har faktiskt ingen haft hela livet!

Sen kan det ju inte vara ditt fel att skolan i 08 området tydligen har brister gällande att lära ut argumentationsteknik, läs och skrivförståelse och tror att kränkt är när någon inte håller med en i allt.
  • HäckHäxan
    stinkfoot skrev 2012-03-31 11:26:58 följande:
    Denna undersökningen är förvisso intressant men inte så användbar. Personligen skulle jag vilja veta vilka som brukar vara mest ironiska på FL som en sorts hjälp för de som har problem med att uppfatta ironi.
    Jag får nog sälla mig till den ironiska skaran!
  • HäckHäxan
    stinkfoot skrev 2012-03-31 11:34:42 följande:
    Var du ironisk nu?
    Nej nu menade jag det, att jag tillhör de som ofta är ganska ironiska.
  • HäckHäxan
    GangsterKermit skrev 2012-03-31 11:40:25 följande:
    Häxansurtant är ju fan den grymmaste här på FL :D
    Skäms *klädsam rodnad*
    Åhhh tack, du gjorde just min dag MYCKET bättre Hjärta {#emotions_dlg.flower}
  • HäckHäxan
    HäxanSurtant skrev 2012-03-31 11:43:47 följande:
    Nej nu menade jag det, att jag tillhör de som ofta är ganska ironiska.
    Måste bara tillägga att det ofta beror på vilken slags tråd jag är i, jag ogillar att trampa på andra, för sånt får bara mig att må dåligt rent ut sagt.
  • HäckHäxan
    GangsterKermit skrev 2012-03-31 11:47:09 följande:
    Vi har stött på varandra tidigare i någon snackis tråd om vad man vill ha just nu - sextråd! Och även i andra trådar också haha.. Men du vet, gamla tanter har brist på minne Skäms
    Det har häxor också, mer teflon/ Doris i Nemo filmen. Vem är du och varför förföljer du mig?

Men jag minns ditt nick och jag är helfrälst i din bild, gillar den skarpt!
Svar på tråden Vem av följande personer på Familjeliv får dig att vilja kräkas alternativt gör att du hellre skulle gnaga av dig armen än att sitta vid samma fikabord som?