Inlägg från: sär skriven |Visa alla inlägg
  • sär skriven

Vem av följande personer på Familjeliv får dig att vilja kräkas alternativt gör att du hellre skulle gnaga av dig armen än att sitta vid samma fikabord som?

Sven Justus skrev 2012-03-30 14:53:23 följande:
    Ja, jag vet. Men jag är helt enkelt för ödmjuk för att nominera mig själv. Däremot skulle jag ta det som ett gott betyg om någon annan hade gjort det. 

Jag lägger detta till dina åsikter om mig och anstränger mig för att känna mig hedrad.
    Det här är världens bästa sidfot, och den är min.
  • sär skriven
    Sven Justus skrev 2012-03-30 14:55:03 följande:
    Det är liksom din fitta som får mig att tro att jag vet vem du är. 

Åh, men den är ju ganska ny. Den tog jag för någon månad sen eller så, när någon startade en tråd som gick ut på att rumpavatarer och bröstavaterar inte hör hemma på FL och att personerna bakom dessa nick är patetiska. Jag sympatibytte till fittbilden.
  • sär skriven
    Sven Justus skrev 2012-03-30 14:58:45 följande:
    Jaha, då är du inte den jag tror du är. Men det gör inget.

Då gillar jag dig. Dels bör ett begåvat nick, dels för skälet till varför du valde en fitta. Glad

Fast nu är jag lite inne på att propsa för att fittan ska avsexualiseras. Man kissar ju med den också och därför bör man få visa den på badhuset.

Dessutom undrar jag ödmjukt varför snippasmycket inte har könshår, det borde ju vara ett vuxet kön det avtecknar och det är ju pedofiler som tänder på rakade kön. Jag hajjar inte grejen, inkonsekvens in absurdum. 
  • sär skriven
    HäxanSurtant skrev 2012-03-30 14:58:46 följande:
    Kommer såna trådar då och då, det var så min rumpa hamnade här från första början!
  • sär skriven
    oOOo oOOo skrev 2012-03-30 15:00:59 följande:
    Har man nu gjort intimkirurgi så vill man naturligtvis visa upp det Drömmer

Före-bilden var alldeles för vulgär för att jag skulle få ha den som avatar.
  • sär skriven
    oOOo oOOo skrev 2012-03-30 15:05:20 följande:
    Ja, du menar den där alla trodde var huvudet av en afrikansk elefant med stympad snabel?

Men precis! Förstår inte alls varför det skulle vara så illa om man inte ens ser vad det är.
  • sär skriven
    Dannie skrev 2012-03-31 16:58:46 följande:
    Skiter i att du tycker att det är roligt att folk kommer skriva att detta är en mobbingtråd. Skiter dessutom i att folk har nominerat sig själva. Mobbingtråd är det likväl.

Förstår inte nöjet med detta...

Vilken tur att du slipper läsa, lilla vän!
  • sär skriven
    I Rose I skrev 2012-04-01 16:54:33 följande:

Redan glömd? Flört Tar jag som en god tecken.

Jag glömmer aldrig! {#emotions_dlg.flower}
  • sär skriven
    I Rose I skrev 2012-04-01 17:02:04 följande:

Detsamma babe! Kram!

Jag har fått sju röster. Undrar vem? 
  • sär skriven
    HäxanSurtant skrev 2012-04-01 20:55:11 följande:
    Jag överväger dock att lämna datorn till förmån för min soffa och kolla på the secret circle Bad bad häxa!

Men! The perfect getaway kommer ju faktiskt på TV ikväll. Jag vill minnas att den var sevärd.
Svar på tråden Vem av följande personer på Familjeliv får dig att vilja kräkas alternativt gör att du hellre skulle gnaga av dig armen än att sitta vid samma fikabord som?