Inlägg från: GangsterKermit |Visa alla inlägg
  • GangsterKermit

Vem av följande personer på Familjeliv får dig att vilja kräkas alternativt gör att du hellre skulle gnaga av dig armen än att sitta vid samma fikabord som?

HäxanSurtant skrev 2012-04-01 20:35:33 följande:
    Ingen aning, vad jag vet så har jag inga fått, 24 fega jävlar som är så pinsamma att de inte ens kan motivera varför de vill kräkas på mig. Världen går utför!
    Naw, jag lämnar inte dig! Hjärta
    Du är allt jag har önskat mig ♥
  • GangsterKermit
    HäxanSurtant skrev 2012-04-01 20:51:51 följande:
    Sweet jooo
    Boom boom paaaaow Cool
  • GangsterKermit
    HäxanSurtant skrev 2012-04-01 20:55:11 följande:
    Jag överväger dock att lämna datorn till förmån för min soffa och kolla på the secret circle Bad bad häxa!
    Jag ska slänga in mig i duschen och hoppas på att monstret inte tar mig! 
  • GangsterKermit
    HäxanSurtant skrev 2012-04-01 20:59:38 följande:
    Sanering INget monster vill ha dig om du är ren
    Juste... får springa ur duschen när jag är klar {#emotions_dlg.djavulsk}
  • GangsterKermit
    lövet2 skrev 2012-04-01 21:16:03 följande:
    Och jag har fått nästan 12% av rösterna!
    Häftigt! Cool
  • GangsterKermit

Åh... bröst bröst mera bröst, bröst är skönt att klämma på i en tröst! Drömmer

• GangsterKermit
    Buscemi skrev 2012-04-03 21:23:57 följande:
    Södertäljeslödder kallar jag sådana.
    Ooh, stackars mig som är släkt med sådant slödder som bor där Flört Jag är totalt skadad på grund av det Drömmer
  • GangsterKermit
    Buscemi skrev 2012-04-03 21:46:11 följande:
    Jo, jag har förstått det. Solig
    Vad gullig du är! Cool
  • GangsterKermit

Naaw, synd om er som inte blev nominerade! Känner mig liiite stolt över att jag kom lindrigt undan.. Men vem vet kanske någon jäkel som stör sig på mig? På en ung tjej, vem kan vara bli sur på en sådan snäll flicka som mig? Drömmer

• GangsterKermit
    sär skriven skrev 2012-04-10 22:15:50 följande:
    Jag gillar generellt sett inte unga tjejer så jag undviker att prata med dem istället för att störa mig på dem. Jag vet ju att de växer upp och förhoppningsvis blir som folk.
    Finns väl stolpskott i alla åldrar? Men visst.. Tjejer i allmänhet i min ålder är så sjukt omogna och tråkiga tycker jag! Ingen kan diskutera eller prata normalt. Skitsnack är precis vad som sitter i deras skalle dygnet runt! 
  • GangsterKermit
    sär skriven skrev 2012-04-10 22:20:38 följande:
    Oftast är det väl den fruktansvärt dåliga argumentationstekniken. Det kommer alltid till en punkt där snorungen häver ur sig "du är bara avundsjuk" eller nåt annat töntigt.
    Precis! Vad finns det att vara avundsjuk på? På en pantad tjej som varken vet ut eller in om världen. Nej, sitter hellre och diskuterar här på familjeliv än att prata om smink, kläder och hur fula/snygga killar är. Känns som jag var där för 4 år sen, då man var så utseendefixerad och tänkte på hur man uppförde sig. Vad kan skulle göra så att en kille skulle gilla en. Nej, usch.. Jag vill aldrig gå tillbaka till den osäkra tiden jag var inne i då! 
Svar på tråden Vem av följande personer på Familjeliv får dig att vilja kräkas alternativt gör att du hellre skulle gnaga av dig armen än att sitta vid samma fikabord som?