Inlägg från: sär skriven |Visa alla inlägg
  • sär skriven

Vem av följande personer på Familjeliv får dig att vilja kräkas alternativt gör att du hellre skulle gnaga av dig armen än att sitta vid samma fikabord som?

oOOo oOOo skrev 2012-03-30 13:05:17 följande:
    De kanske använder lite exotiska ingredienser som sperma, bröstmjölk o dyl *gissar*

Det blir jättegott men vissa kanske tycker det är pinsamt Drömmer

Jag har aldrig betraktat sperma som särskilt exotiskt.. Kanske får tänka om!
    Det här är världens bästa sidfot, och den är min.
  • sär skriven
    Jäded skrev 2012-03-30 13:06:29 följande:
    Det vore dödligt jobbigt om någon fick veta att jag faktiskt använder pulvermos på tisdagar när det bara är att mosa potatisen på tallriken och hälla på lite av mjölken från glaset?
    Annars är min teori att man blir överdrivet förvirrad av hela två val; anonym eller sitt vanliga nick.  Panik uppstår och i förvirringen klickar man hysteriskt i anonym. Den finns ju där av en anledning?
    En tredje teori kan tänkas vara att det blir alldeles för complicated när knapparna sitter bredvid varandra och det blir ett misstag, ungefär som alla de som försöker göra omröstningar och hamnar i quiz. Det behövs minst en meter mellan alternativen så att det blir tydligt och bra.   

Ja, teknikens under!
    Glädje58 skrev 2012-03-30 13:06:49 följande:
    Apropå detta. Något som retar mig är att en del klagar på att folk svarar anonymt, men när man går in och kollar på deras profil så finns det inget som avslöjar vem de egentligen är. De är ju i stort sett lika anonyma
    jag håller med dej delvis, men delvis inte alls. Om jag skrev i något känsligt ämne finns det ändå en hel del människor här som känner igen mitt nick, även om de inte vet min adress så finns det ju en "krets" av människor som förknippar mig med den approach jag valt att hålla. Även om jag är anonym på FL (och faktiskt på internet i stort) har jag ett nick som en del känner igen och förknippar med de åsikter jag framfört under flera års tid. Dessutom har jag ganska många från FL på facebook. Jag kan bara tala för mig själv i frågan dock, och jag är i princip aldrig anonym ändå.

• sär skriven

Sedär vilket mästerverk jag lyckades knåpa ihop i konsten att skriva ett inlägg som flera gånger säger samma sak, men i olika ord. *lyfter på hatten* Tur att det är fredag.

sär skriven skrev 2012-03-30 13:10:14 följande:

Ja, teknikens under!

jag håller med dej delvis, men delvis inte alls. Om jag skrev i något känsligt ämne finns det ändå en hel del människor här som känner igen mitt nick, även om de inte vet min adress så finns det ju en "krets" av människor som förknippar mig med den approach jag valt att hålla. Även om jag är anonym på FL (och faktiskt på internet i stort) har jag ett nick som en del känner igen och förknippar med de åsikter jag framfört under flera års tid. Dessutom har jag ganska många från FL på facebook. Jag kan bara tala för mig själv i frågan dock, och jag är i princip aldrig anonym ändå.

• sär skriven
    oOOo oOOo skrev 2012-03-30 13:11:49 följande:
    Håller med, det är ju lokalproducerat. Väntar på att testlagarna i Buffe skall börja vidaga vyerna.

Typ "texmexmiffen blev god med jag piffade till den lite med en svätt sperma jag sparat från lördagsmyset"  

*rys*

En gång drömde jag att jag var anställd på ett jättejättestort hotellkokmplex i Italien. Ägaren var en gubbe i 70-årsåldern och av någon anledning skulle jag ligga med honom. När han sprutade kom det litervis och jag vaknade faktiskt av att jag i drömmen kräktes, och trodde att jag kräkts på riktigt. 
  • sär skriven
    Jäded skrev 2012-03-30 13:14:01 följande:
    Menar du att det kan bli för mycket sperma?

Om det kommer från en italiensk sjuttioåring är jag tämligen säker.
    Paksenarrion skrev 2012-03-30 13:14:13 följande:
    Men alltså jag satt o åtKräks

Fick jag dej att vilja kräkas?
  • sär skriven
    tackförfisken skrev 2012-03-30 13:14:02 följande:
    Och som en fortsättning på min motivering.. Egentligen skulle jag vilja nominera samtliga för det är alltid " ni" som dyker upp i dom här omröstningarna. Tjötigt!
    Å andra sidan...

För att ni andra väljer att låta bli? Då är det ju inte så konstigt.
  • sär skriven
    Jäded skrev 2012-03-30 13:17:12 följande:
    Kanske han har tränat upp detta under en livslång karriär inom italiensk hårdporr? Det gör väl det hela lite bättre för dig?

Nej =0(. Jag tror jag önskade att han skulle dö i hjärtinfarkt och testamentera sin förmögenhet till mig.
  • sär skriven
    Jäded skrev 2012-03-30 13:20:09 följande:
    Då tror jag det enklaste sättet är att ingå äktenskap och fullborda det genom att ta livet av honom. Vad synd att det bara var en dröm.

Ja, jag hade bara några timmar på mig ju =0(.
  • sär skriven

Jag stör mig faktiskt på de flesta. Och då menar jag inte de som är nominerade utan resten. Åsikterna som representeras av FL-s klientel är häpnadsväckande imbecilla.

• sär skriven
    Jäded skrev 2012-03-30 13:30:31 följande:
    Å andra sidan, om du vore bättre i sängen hade det nog räckt med en kvart för att uppfylla dina önskningar där.

Jaja.  

Men ÅH! Att gifta sig och grejer tar ju faktiskt lite tid. Fattardula!
Svar på tråden Vem av följande personer på Familjeliv får dig att vilja kräkas alternativt gör att du hellre skulle gnaga av dig armen än att sitta vid samma fikabord som?