Inlägg från: lövet2 |Visa alla inlägg
  • lövet2

Vem av följande personer på Familjeliv får dig att vilja kräkas alternativt gör att du hellre skulle gnaga av dig armen än att sitta vid samma fikabord som?

Farth Vader skrev 2012-04-03 08:16:46 följande:
    Jag röstade på Lövet2 av den enkla anledningen att jag inte orkar med människor som oförtröttligt kämpar för sin rätt att använda ordet negerboll. Inskränkta människor ids jag inte slösa min fikatid på .

Tråkig motivering kanske men sann.
    Heder åt dig, som orkar motivera dig!
  • lövet2
    Anton Chigurh skrev 2012-04-03 09:05:29 följande:
    Jag röstade inte på Lövet, av den enkla anledningen att jag kanske träffar på henne och då kanske jag vill sätta på henne ( Lövet ), riktigt hårt dessutom, och om hon då ( Lövet alltså ! ) fått reda på att jag lagt min röst på henne i en tråd av denna karaktären....då kanske hon kniper ihop skankarna.

Och det tänker jag fan inte riskera.

Att hon sen inte gjort sig förtjänt av rösten är en helt annan, totalt ovidkommande, femma........

Tack, det var omtänksamt av dig. Tyvärr är jag inte ledig ...
  • lövet2
    HäxanSurtant skrev 2012-04-06 09:19:04 följande:
    Vad fan har hänt med TS, helt svart ju
    Hon har bytt nick igen. Bara att leta!
  • lövet2
    puss skrev 2012-04-06 11:07:26 följande:
    vad är det som är roligt med att vara irriterande?
    Det är inte roligt att vara irriterande. Det är däremot rätt kul att folk blir irriterade av just ingenting alls!
  • lövet2
    HäxanSurtant skrev 2012-04-10 15:41:49 följande:
    Ja det är inte rättvist. Hur blev det så Obestämd Nej detta känns högst obra!

Nu skall jag hämta avkomman, sen måste jag klura ut hur jag skall göra för att folk skall avsky mig mer!
    Fråga mig! Oskyldig
  • lövet2
    HäxanSurtant skrev 2012-04-10 18:52:40 följande:
    Ja hur gör du egentligen??? Bullen hjälp mig!
    Ge aldrig upp! Håll fast vid dina åsikter och framför dem klart och tydligt så fort du har tid, så ska du se att det ger resultat inom ett år!
  • lövet2
    En struts skrev 2012-04-10 18:58:26 följande:
    Nämen Lövet? Vad har du NU varit inne i för diskussioner???
    (Jag röstade, men inte på Vampyria faktiskt. Såg en annan.)
    Jag är för lite inne på Föräldrar tror jag.
    Nja, alltså, när omröstningen började hade jag faktiskt inte gjort något speciellt. Blev inblandad i en negerbollstråd sedan, men då hade jag redan fått runt 160 röster, så det var då inte den tråden som orsakade rösterna!
  • lövet2
    Mad as snow skrev 2012-04-11 22:27:40 följande:
    Ja, det var jag innan jag bytte nick.
    Har du roligt nu?
  • lövet2
    Mästaren skrev 2012-04-11 22:47:10 följande:
    Akta er för Lövet, hon har koll på oss alla! Spöke
    Ja, just det ja! Det påminner mig om att jag ju skulle fråga dig en sak ang ditt senaste nick. Jag återkommer om den saken!
  • lövet2
    I Rose I skrev 2012-04-12 22:36:21 följande:
    Du har en förmåga att reta skiten ur folk. Tungan ute
    Ja, jag har visst det!
  • lövet2
    Gung Ho skrev 2012-04-12 22:56:29 följande:
    Har jag aldrig märkt... Fast du var med i ngn annan omröstning (utan 2:an) och jag tror vi rör oss på olika ställen då jag inte kom ihåg dig.. (jag har ju bytt namn till ngt helt oigenkännligt, men att lägga till en 2:a förvillar ju ingen)..
    Jag har alltid haft 2:an här på FL, och det är under det här nicket jag varit med i de tidigare omröstningarna (och vunnit ett par för den delen).
  • lövet2
    Gung Ho skrev 2012-04-12 23:07:52 följande:
    Ah, minnet sviker mig..

Iaf, då lyckas vi hålla oss till helt olika delar.. Kommer ihåg första gången jag såg dig "vinna" ngn sån där omröstning.. 'vem är det'? 
    Jo, jag har ju mest hållit mig i föräldradelen under mina första FL-år. Numera är jag lika mycket i den allmänna delen, men det är ju fortfarande flera avdelningar jag knappt är in i.
  • lövet2

Är det dags för segertalet snart, eller ska jag skippa det med tanke på att Anonym faktiskt fick fler röster ...? Obestämd

• lövet2
    Linda1976 skrev 2012-04-30 12:51:31 följande:
    Anonym KAN Inte håller segertal, så sätt igång bara!
    Jag ska fila lite på det, så kommer det efter allt det där Valborgsfirandet!
  • lövet2
    Segertal (eller i detta fall Andraplaceringstal):

Det var dåligt med motiveringar till rösterna den här gången. Riktigt uselt dåligt!
    Jag får gissa mig till varför jag fick så många röster (som jag för övrigt tackar och bugar för).

*Kanske är det AW-anhängare?
    *Lite feministröster pga mitt s k "svek mot kvinnorörelsen"? Kanske ännu fler för att jag inte köper rosa klänningar åt mina söner?
    *Ja, och så förstås antirasisterna som ser mig som rasist för att jag fortfarande kallar negerbollar för just negerbollar. Och rasisterna som tycker jag är asylkramare.
    *Miljövännerna som ser mina barn som ett hot mot miljön, och så de som rätt och slätt avskyr mångbarnsfamiljer.
    *08:or som avskyr lantisar, särskilt om man bor under en sten i Norrland.
    *Alla fyllon på FL som hatar när någon genomskådar dem och deras drickande.
    *Humorbefriade medlemmar som aldrig förstår när man driver med dem.
    *X antal medlemmar som så där lite obestämt anser att jag är en översittare eller besserwisser.

Har jag missat något här? Hojta till i så fall!
Svar på tråden Vem av följande personer på Familjeliv får dig att vilja kräkas alternativt gör att du hellre skulle gnaga av dig armen än att sitta vid samma fikabord som?