Inlägg från: HäckHäxan |Visa alla inlägg
  • HäckHäxan

Vem av följande personer på Familjeliv får dig att vilja kräkas alternativt gör att du hellre skulle gnaga av dig armen än att sitta vid samma fikabord som?

sär skriven skrev 2012-03-30 00:00:37 följande:

Jag hajar inte resonemanget bakom. "Varför ska kvinnor behöva ha på sig ett plagg till när männen slipper?". "Bröst är inte sexuella". Igår argumenterade jag med någon som tyckte att BH-ar kan vara bra för de får brösten att se extra sexiga ut, samtidigt som det var okej att visa brösten i badhuset för att de inte är sexuella. Det är ju lite som att karlarna skulle gå och dingla med dasen i badhuset för den är ju faktiskt inte sexuell, de använder den till att kissa med också. Jag vill kräkas. 
    Multipla personligheter eller bara för dum för att hajja hur dum denna är?

Mina bröst är inte så sexuella för mig, jag hade lätt kunnat leva utan dom. Men jag kan se andras bröst som sexuella OCH ett naket mansbröst, ABSOLUT!!!! Nakna män borde förbjudas! Definitivt kissande nakna män, vadå slöseri, de borde knulla inte kissa!
    Jag är inte inkontinent, jag är småbarnsförälder!
  • HäckHäxan
    hoppipannkakan skrev 2012-03-29 23:59:49 följande:
    O jag är en jävel på att baka!

Och den andra tar jag som en komplimang Kyss 
    Mums, för jag är en jävel på att äta just vaniljbullar!  med Kaffe är de nybakta så är ju kall mjölk helt oslagbart!
  • HäckHäxan

Nä jag önskar god natt får väl se hur ner kräk jag är imorgon när man kikar in...

• HäckHäxan
    sär skriven skrev 2012-03-30 00:09:48 följande:
    "Bröst är inte sexuella och därför borde man få visa brösten i badhuset"

"BH-ar är bra, de får en att känna sig sexig"

Samma person, samma tråd. *doh*    
    I rest my case. Upprepar Inimas sköna sidfot. " Det är ingen ide att stänga stalldörren om hästarna redan rymt!"

Kan tillägga att jag använder inte BH heller, tycker det är en obekväm uppfinning som borde skickas tillbaka till hell, för den måste komma därifrån
  • HäckHäxan
    M C skrev 2012-03-30 07:38:56 följande:

Ingen som motiverar öht? Fan va trist.
    Jag ligger ju rätt bra till i vanlig ordning, men det brukar vara åtminstone en som vågar säga varför. 

Ja nu ligger vi jämnt, fast du var utan röster länge igår vill jag minnas. 8-8 lika Kräks
  • HäckHäxan

Har det inkommit några motiveringar så de är värt att läsa ikapp sig?

• HäckHäxan
    Rebecca25juni skrev 2012-03-30 12:37:23 följande:
    Tycker att man som person kan ta till sig om man blir nominerad här för då är det ju bevisat att ens inlägg/kommentarer inte "går hem/uppskattas". Jag funderar på att gå ur detta forum för jag tycker att folk är riktigt elaka. Många som skapar trådar här är ledsna/desperata och vill ha tips och råd men vad får dom? bara elaka/stöddiga kommentarer. Man kan ju undra om det är syftet med denna sida, detta är väl ändå ett familjeforum och ingen jäkla smutskastningstävling!
    Men oj du briljerar verkligen intellektet idag! Sicken analys sickan och vilken grej att den är ÅT HELVETE FEL. Hur tänkte du där?
  • HäckHäxan
    Jäded skrev 2012-03-30 12:59:00 följande:
    Haha alltså det här är ju nästan lite roligt. Jag undrar om det blir samma sak om tio år, de här nomineringstrådarna poppar upp men det är ändå ingen som motiverar. Vari ligger det farliga? Alla är ju som sagt självnominerade.

Men det behövs nog anonymitet för att det ska bli några motiveringar. Det är ju ändå FL.  
    Jag fattar inte att de är så förbaskat svårt att stå för sina åsikter. Nej då nej då lagom-landets motto, håll käften om du inte kan öppna den anonymt OCH våga absolut inte ha någon form av kurage, varken personligt eller civilt, då kan folk lägga märke till dig OCH det finns en liten pytte chans att du förändrar något och vad tusan skall du då gnälla om när du fikar med de andra sladdertackorna!
  • HäckHäxan
    FekalieEmpyrium skrev 2012-03-30 13:38:35 följande:
    Det gnälls som vanligt över att folk inte motiverar sig. Min uppmaning till deltagarna blir då. Motivera själva. Varför ska jag rösta på dig?  Personligt eller rent generellt. Vem och varför borde rösta på just dig?

S.V.A.R.A !
    För att jag är värd det. F.A.T.T.A !
  • HäckHäxan
    sär skriven skrev 2012-03-30 13:40:12 följande:
    Alla borde rösta på mig för jag tycker de är dumma i huvudet och jag förklarar det ofta och gärna.
    Nu önskar jag att jag inte hade röstat, du hade gladeligen fått min röst med denna superba motivering, genialisk!
Svar på tråden Vem av följande personer på Familjeliv får dig att vilja kräkas alternativt gör att du hellre skulle gnaga av dig armen än att sitta vid samma fikabord som?