Inlägg från: Moonis |Visa alla inlägg
  • Moonis

Vem av följande personer på Familjeliv får dig att vilja kräkas alternativt gör att du hellre skulle gnaga av dig armen än att sitta vid samma fikabord som?

Glädje58 skrev 2012-03-30 13:06:49 följande:
    Apropå detta. Något som retar mig är att en del klagar på att folk svarar anonymt, men när man går in och kollar på deras profil så finns det inget som avslöjar vem de egentligen är. De är ju i stort sett lika anonyma
    Jag stör mig ändå mer på dom anonyma som kräker av sig. Dom vågar ju inte stå för deras åsikter medan andra, som hen (jag som inte skulle använda det ordetSkrikandes) med nicket man inte kan uttala skrev, ändå blir förknippade med alla åsikter och inlägg dom gör.

Jaaa, det blev rörigt men hoppas ni fattar  
  • Moonis
    tackförfisken skrev 2012-03-30 13:14:02 följande:
    Och som en fortsättning på min motivering.. Egentligen skulle jag vilja nominera samtliga för det är alltid " ni" som dyker upp i dom här omröstningarna. Tjötigt!
    Å andra sidan...
    Alla får skriva upp sig den som vill. Du är bara avis för du inte hann med att nominera dig själv Tungan ute
  • Moonis
    CDSJGRD GGEHCS IAGOTSE skrev 2012-03-30 13:30:39 följande:
    Han. Så du slipper använda "vidriga" och "avskyvärda" ord som med stor sannolikhet kommer att leda till att hela civilisationen går under, om man ska tro vissa kritiker.
    Tack!  *pustar ut*
  • Moonis

Folk borde rösta på mig för att jag backar nästan aldrig oavsett om jag har rätt eller fel och även om jag inte sjunker till personangrepp så kastar jag gärna lite ironi i ansiktet på den som inte håller sig till min nivå {#emotions_dlg.djavulsk}

• Moonis
    Jäded skrev 2012-03-30 13:45:52 följande:

Röstfiske är bara löjligt.

Snacka för dig själv. Här armbågar vi oss fram Tungan ute
  • Moonis
    overdose skrev 2012-03-30 13:55:56 följande:
    Jag tycker du är äcklig för i en tråd hade du en uppfattning som jag var tvungen att hålla med om, så nu hatar jag dig! :(

Konton skulle komma med en sorts varningsfärger, så man vet vem man kan mopsa sig emot.
    Mohaha {#emotions_dlg.djavulsk}
  • Moonis
    lövet2 skrev 2012-03-30 14:05:39 följande:
    Och att vinna en sådan här omröstning 3 olika år innebär då ...?
    Hm, borde nästan finnas någon guldstjärna för det
  • Moonis
    HäxanSurtant skrev 2012-03-30 14:34:52 följande:
    3 stjärnor minst, FL borde dessutom stå för kostnaden, för att hon så envist förgyller denna sida! Its all about the hair!
    *Nickar instämmande*
  • Moonis
    finskaflikkan skrev 2012-03-30 21:55:51 följande:
    Ååh... 32... Vem fan e de som röstar på mig utan att skriva ett skit???? *ska hemsöka er* {#emotions_dlg.djavulsk}
    Vi får omringa dom Skrikandes
  • Moonis
    finskaflikkan skrev 2012-03-31 11:22:53 följande:
    Hähäh.. Jag slår dig! {#emotions_dlg.djavulsk}Tungan ute
    Jag vet, tusan också Skrikandes Jaja, får väll jobba lite mer på att störa min omgivning
  • Moonis
    GangsterKermit skrev 2012-03-31 13:39:11 följande:
    Jaa, det säger jag.. Ingen i världen kan säga att den kan ALLT i världen och vet precis hur allt fungerar och hur ska vara. Det är totalt omänskligt att det ska fungera så! 
    Jodå, det går jätte bra att säga. Sen om det verkligen är så kan ju diskuteras
  • Moonis
    Schna skrev 2012-03-31 15:04:43 följande:
    Nu syns jag inte så många olika avdelningar här i forumet, men jag hör nog dit. Däremot är jag inte tillräckligt sadistiskt lagd för att driva med folk som inte verkar förstå.
    Det har jag inga problem med. Det dom inte fattar har dom inte ont av {#emotions_dlg.djavulsk}

Sen blir jag iof. beskylld för att vara lite sadistisk av min omgivning Oskyldig
  • Moonis
    GangsterKermit skrev 2012-03-31 16:05:46 följande:
    Japp, jag är tydligen omogen för att jag har dragit upp min ålder ett par gånger (2 ggr)  under dessa 3 månader jag har varit medlem här.Cool Känns så underbart att människor vet hur jag fungerar och kan sätta en stämpel på mig, Grattis till mig det ja Skrattande
    Ja, speciellt dessa underbara anonyma som tror dom känner en efter man bara skrivit några rader i en tråd.
    Det är är nästan så man blir lite imponerad över deras dumhet Tungan ute
  • Moonis
    Amber1975 skrev 2012-03-31 20:40:15 följande:
    Ingen av er ensam, men i grupp är ni störiga faktiskt
  • Moonis
    Fidelis ad urnam skrev 2012-03-31 20:41:22 följande:
    Nej men nära, vi är på Familjeliv Kyss
    En värld som ingen annan
Svar på tråden Vem av följande personer på Familjeliv får dig att vilja kräkas alternativt gör att du hellre skulle gnaga av dig armen än att sitta vid samma fikabord som?