Inlägg från: finskaflikkan |Visa alla inlägg
  • finskaflikkan

Vem av följande personer på Familjeliv får dig att vilja kräkas alternativt gör att du hellre skulle gnaga av dig armen än att sitta vid samma fikabord som?

Jäded skrev 2012-03-31 18:52:53 följande:
    Jag förstår precis varför du får röster. Det här inlägget i sig är tillräckligt för att få mig att vilja tugga av mig båda armarna.

Oj dessutom båda? De e ju allvarligt... Hoppsan... {#emotions_dlg.djavulsk}
  • finskaflikkan
    CDSJGRD GGEHCS IAGOTSE skrev 2012-03-31 20:03:40 följande:
    Är du det du som är Anonym (insatt)?
    Ja man börjar ju fan undra... {#emotions_dlg.djavulsk}
  • finskaflikkan
    Jäded skrev 2012-03-31 20:06:27 följande:
    Ja tack, det behöver du verkligen.

Jag går inte in i en tråd om blöjor och säger att den är sjuk.  

word! hahahahhaa...
  • finskaflikkan
    MoaElis skrev 2012-03-31 20:10:00 följande:

För det första så kan man inte avgöra hur störig någon är utifrån kommentarer på ett forum, för det andra vet förmodligen inte marjoriteten vilka dom som står på listan är. Om man nu inte sitter här dygnet runt, och läser alla trådar. Därför tycker jag tråden är sjuk/onödig, löjlig... Säg till om jag ska förklara tydligare :)

LOOSER
  • finskaflikkan
    KimPossible skrev 2012-03-31 20:12:12 följande:
    Har du verkligen läst _hela_ trådstarten, och även kollat av bakgrunden till denna tråd? Eller tyckte du att hjärncellerna förtjänade lite vila så här på lördagskvällen?

Woop woop
  • finskaflikkan
    Jäded skrev 2012-03-31 20:17:56 följande:
    Hahahaha! Åh vad gulligt.

Men alltså ett tips i all välmening, du hade bara behövt läsa första meningen i TS så hade du sluppit all denna hemska dramatik.  

• finskaflikkan
    Coyote skrev 2012-03-30 12:20:17 följande:
    Föregå med gott exempel allihop, så kanske fler vågar motivera sina röster!

Min röst hamnade på Finska Flikkan, främst för hennes irriterande ovana att citera sjutusen inlägg i rad och bara sätta en tumme upp i stället för att skriva något själv.

Ååh tack... Najs att få respons. Dock e de 2 av 44.. Kyss
  • finskaflikkan
    Jäded skrev 2012-03-31 20:41:59 följande:
    Något jag inte klarar av är vuxna människor som envisas med att skriva "moahaha" alternativt "muahah" som om möjligt är ännu äckligare att läsa.
    MUAhahaHAHAhaha... Demon
  • finskaflikkan
    HäxanSurtant skrev 2012-04-10 15:31:40 följande:
    Jag känner mig lite stött över att enbart ha fått 25 ynka röster! Skrikandes

Hähä... Tungan ute
  • finskaflikkan
    En struts skrev 2012-04-10 23:01:31 följande:
    Kan man få veta vad:

Glädje58, Inima

Linda1976

Elit

ComicBookGuy

Jäded

finskaflikkan

och Astro

tex haft för nick förut??

Så man vet om man ska störa sig på dem. Jäded kanske är Jaded eller,
    har jag stört mig jävligt mycket på ibland kommer jag på. Kommer dock inte ihåg riktigt i vilka diskussioner.
    Så jag ser fler fall nu. Alla är ju inte helt lättidentifierade sen Hackern kom så det är ju lite svårt att göra en rättvis bedömning, utifrån det.
    Jag har alltid hetat finskaflikkan
  • finskaflikkan
    Boktjuven skrev 2012-04-10 19:40:50 följande:
    Jag röstade på finskaflikkan. Kommer inte ihåg i vilket sammanhang. Men någon gång har jag läst en diskussion där du inte tog till dig vad det var de andra skrev, utan körde helt på i ditt eget spår.

Tack! Kyss
Svar på tråden Vem av följande personer på Familjeliv får dig att vilja kräkas alternativt gör att du hellre skulle gnaga av dig armen än att sitta vid samma fikabord som?