Inlägg från: Fidelis ad urnam |Visa alla inlägg
  • Fidelis ad urnam

Vem av följande personer på Familjeliv får dig att vilja kräkas alternativt gör att du hellre skulle gnaga av dig armen än att sitta vid samma fikabord som?

overdose skrev 2012-03-30 23:02:56 följande:
    Just nu? :D Du, du var slut i huvudet redan i måndags.
    Ja, hemtentan påbörjades då och min hjärna dog omgående. 
  • Fidelis ad urnam
    vampyria2 skrev 2012-03-31 20:40:49 följande:
    Mohaha skojar du nu eller?? Så bara för att du inte förstår den här typen av humor så ska vi alla andra tycka som dig och därför inte göra det även om det roar oss, är vi tillbaka i Nazi-Tyskland eller Förvånad
    Nej men nära, vi är på Familjeliv Kyss
  • Fidelis ad urnam
    vampyria2 skrev 2012-03-31 20:50:19 följande:
    Ah ja just det same same faktiskt här råder verkligen "alla ska tycka som mig annars ska ni vara tysta"  Hmm det borde jag ju ha tänkt på efter alla år på det här stället Tungan ute
    Ja det kan man tycka att du borde ha gjort. Men istället vräker du ur dig en så ogenomtänkt kommentar Förvånad
  • Fidelis ad urnam

Här inne händer det inte mycket vad gäller motiveringar ser jag. 
    Men de flesta i omröstningen verkar ha roligt iaf  

• Fidelis ad urnam
    Jäded skrev 2012-04-02 12:28:59 följande:
    Skojar du? Jag har ju fått minst tre sidors fantastisk motivering igår. Read it and weap.
    Nu minns jag, intelligent som jag är, att du hade en bröstavatar för x antal år sedan.

Kan du slänga upp den så kommer motiveringarna att fullkomligen skölja över dig    
    Ja alltså, syftade till mig själv mest 
  • Fidelis ad urnam

Jag vet inte hur man är vulgär Gråter 

• Fidelis ad urnam
    lövet2 skrev 2012-04-02 20:03:27 följande:
    Du skrev inlägg nr 1000! *är avundsjuk*
    Om du vill får du röra vid mig *sträcker ut armen*
  • Fidelis ad urnam
    Dorian Ertymexx skrev 2012-04-02 20:03:44 följande:
    Vet du väl! Jag ser ju på din bild att du inte är trådsmal, så du är ju automagiskt WT och vulgär! ;)
    Du kallade mig nyss för en fet loser Skrikandes
  • Fidelis ad urnam
    Dorian Ertymexx skrev 2012-04-02 20:13:25 följande:
    Inte jag personligen. Jag bara förmedlar. ;)
    Men vem brukar man skjuta?
  • Fidelis ad urnam
    Dorian Ertymexx skrev 2012-04-02 20:15:10 följande:
    Beror på. Är man invandrare är det sin egen dotter. Är man svensk är det sin fru eller sin polare. :P
    Eller budbäraren Tungan ute
  • Fidelis ad urnam
    Jäded skrev 2012-04-03 10:45:57 följande:
    Finns det nån du inte vill sätta på?
    Mig?
  • Fidelis ad urnam
    Jäded skrev 2012-04-03 11:01:06 följande:
    Är det verkligen sant? Jag tror nog att du kan få Anton också, om du vill! Han är väldigt sexuell.
    Jag är pryd och lite tråkig. Så njae
  • Fidelis ad urnam
    Anton Chigurh skrev 2012-04-03 22:21:09 följande:
    Åååh jo, Fidelis, ge inte upp så lätt, uppfyller du mina enkla, moderata standardkrav skall du se att vi nog kan ordna till lite trivsamheter i höladan.

Således, Fidelis : Du tar den i tvåan, du sväljer, du gillar riktigt hårda tag, du vet att det är jag, och endast jag, som bestämmer, du gillar bondage. Ja, mer än så är det faktiskt inte. Vad gäller första träffen iaf.

Och sen gäller förstås, och nu kanske någon tar illa upp ( men det får ni allt tugga i er !!! ) att du får gärna vara mullig, helt okej, men du får fan inte vara riktigt fet, det är inte min stil alls, bara så du vet, Fidelis, jag brukar säga som det är. så även denna gången.

Så !!!  Har vi en dejt ??? 
    Ha ha ha. Ehm....njae. Är som sagt lite pryd så atte....Drömmer
  • Fidelis ad urnam
    HäxanSurtant skrev 2012-04-06 09:19:04 följande:
    Vad fan har hänt med TS, helt svart ju
    Jag vet. Who har varit svart i någon eller några dagar nu. Jäded är också svart. 
  • Fidelis ad urnam
    puss skrev 2012-04-06 11:07:26 följande:
    vad är det som är roligt med att vara irriterande?
    Vet inte, har aldrig varit det
  • Fidelis ad urnam
    HäxanSurtant skrev 2012-04-10 15:31:40 följande:
    Jag känner mig lite stött över att enbart ha fått 25 ynka röster! Skrikandes
    Till och med jag har fler Guld i mun
  • Fidelis ad urnam
    HäxanSurtant skrev 2012-04-10 18:54:02 följande:
    Yes en till! Give me more jag vill slå Fidelis va fan, som allra minst i vart fall!
    Jag är mer avskydd än du någonsin kommer att bli. Suck it {#emotions_dlg.djavulsk}
  • Fidelis ad urnam
    HäxanSurtant skrev 2012-04-10 20:54:22 följande:
    Jag tror min Fanclub bara varit offline för länge!
    Ja ja, eller hur. Tror dig. 
Svar på tråden Vem av följande personer på Familjeliv får dig att vilja kräkas alternativt gör att du hellre skulle gnaga av dig armen än att sitta vid samma fikabord som?