Inlägg från: KimPossible |Visa alla inlägg
  • KimPossible

Vem av följande personer på Familjeliv får dig att vilja kräkas alternativt gör att du hellre skulle gnaga av dig armen än att sitta vid samma fikabord som?

oOOo oOOo skrev 2012-03-30 20:17:20 följande:
    Vad tar du i timmen, jag känner jag behöver en programmerare av din kaliber En billig alltså Solig
    Sorry, jag är svindyr. Cool Speciellt om jag ska göra programmet i COBOL eller Pascal istället för Basic. Drömmer

• KimPossible
    Glädje58 skrev 2012-03-30 20:22:23 följande:
    Se till att den är kompatibel med  VIC 20
    Självklart! Man hänger väl med i det "moderna" och håller sig up-to-date, hehe. 

Herregud, så det tog emot att skriva det där! Jag kände mig ungefär lika hot som den här donnan;

• KimPossible
    overdose skrev 2012-03-30 21:00:54 följande:
    Det där var en heting, vad heter denna fagra mö? Hon kan få bli äran att bli ett nytt XXXXXXXXXX.

Den frågan visar väl varför du inte är med i min omröstning om FLs smartaste...

Hon heter Joyce.
  • KimPossible
    fläta skrev 2012-03-30 22:16:13 följande:
    Jag röstade på den här Glädje58. 
    Jag skulle i och för sig garanterat kunna fika med honom/dig, jag är hyfsat socialt kompetent och kan slå bort en timme eller två i alla möjliga sällskap. Dessutom skulle jag nog aldrig få för mig att gnaga av mig en arm, jag gillar mina båda.

Men i alla fall - motivering önskades.

Tja, det jag kan påminna mig ha läst av Glädje58 är ofta relationsråd i sexualitetens sfär. Glädje58-personen ger intryck av att vara en lätt flåsande, ganska daterad man som vill väl men som lite frireligiöst ("Nämen, inte hårdnar jag i byxan, till det är jag alltför gammal och vis *runkrunkrunk*") "glädjespridande" försöker att vara till hjälp. Jag tycker ofta att han/du känns klibbigt hjälpsam snarare än verkligt hjälpsam. Som om det hela tiden finns ett bakomliggande motiv för hans/din "välgörenhet".

Jag uppfattar dig som en badhusbasturunkare. Jag tvivlar på att det är så du önskar uppfattas (och kanske är jag den enda som ser dig i det skenet), men du bad om en motivering och det här är min. Lite för gränsöverskridande, lite för valhänt, lite för unket och dessvärre (i mitt tycke) lite åt det efterblivna hållet. 
    Oh my...en så fullkomligt underbar motivering!  

Läs och lär, gott folk!  
  • KimPossible
    overdose skrev 2012-03-30 23:07:34 följande:
    Haha, ja, säger du det, och det där är ju något jag tycker samma om. Jag kan inboxa dig om sådana hemska gubbar, och hjälpa :P
    Det var alltså den otroligt ordrika och själfulla motiveringen i sig som jag gillade. Även om jag fnissade lite åt själva innehållet också. 
    Solig
  • KimPossible
    Anton Chigurh skrev 2012-03-31 00:14:05 följande:
    Hur mycket ni än bönar och ber tänker jag inte avslöja Empyriums yrkeshemligheter. Att svika henne vore som att tvingas dränka sin egen flickvän. Och det är nog fan inget vidare trevligt.

Empyriums hemlighet kommer dö med mig. So sorry, guys and gals.
    Jodå, vi har fattat hur hon gör. Hon lägger dig vid barmen...

...och vips! så sitter ditt rövhår på hennes ben istället;

• KimPossible
    overdose skrev 2012-03-31 00:26:24 följande:
    Ooh, je tvoje, måste vara = för dig, så det är nåt för mig. Har du fler bilder på dessa skönheter?

*Hoppas*
    Enligt eminenta google translate blir det, på engelska, "fake, fake, everything is yours".

Bilder på just denna skönhet hittar jag inte, däremot tror jag att jag möjligtvis har hittat en bild på dig?

Eller...?Drömmer
  • KimPossible
    GangsterKermit skrev 2012-03-31 14:53:55 följande:
    Kan du inte starta en tråd om vem som är trevligast här på FL? Bet i would win :D
    Senast det var en sån omröstning var det jag som vann! *blygsamt mallig* Solig
  • KimPossible
    TrailerTrash skrev 2012-03-31 17:22:48 följande:
    Stämmer härmed TS på 1 miljon dollarSkrikandes
    JA! Ro hit med stålar pronto, jag känner att jag börjar bli khrengchkt här! Skrikandes
  • KimPossible
    MoaElis skrev 2012-03-31 20:01:46 följande:
    Men allvarligt? Vilken sjuk tråd.
    Har du verkligen läst _hela_ trådstarten, och även kollat av bakgrunden till denna tråd? Eller tyckte du att hjärncellerna förtjänade lite vila så här på lördagskvällen?
  • KimPossible
    MoaElis skrev 2012-03-31 20:16:27 följande:
    Nej, jag har inte läst hela tråden. Jag skiter faktiskt i det, jag tycker det är fel & onödigt oavsett. Får man inte ha en åsikt utan att få en massa skit för det? Väldigt otrevligt att läsa, inte roligt för fem öre. Skärp er, för fan. Lämnar tråden & loggar ut.
    Hela tråd_starten_, skrev jag. Vilket nog ändå borde betraktas som rätt basic när man går in i en tråd och kommenterar.

Om vi alla är med på det, varför är det då fel och onödigt? Ingen kommer att tvinga dig att delta i någon liknande tråd, jag lovar. Människor utan humor och självdistans håller sig lämpligast långt borta från trådar av detta slag, men det vore ju förtjusande om vi som äger båda egenskaperna kunde få roa oss på vilket sätt vi vill utan att någon går i taket.
  • KimPossible

Jag har inte fått nåt jävla omdöme alls. *grinig* Att folk inte kan lära sig motivera sina val! 

• KimPossible
    Glädje58 skrev 2012-04-01 22:12:00 följande:
    Det är möjligt att folk har råkat klicka av misstag på dig när de egentligen skulle klicka sig vidare till nästa sida.
    Jag ligger iofs precis bredvid lövet i listan, men jag tror nog att det är åtminstone några som röstat på mig också. Förra omröstningen av det här slaget hade jag fler röster har jag för mig, så nog vet jag att jag irriterar en och annan. Solig
  • KimPossible
    Jäded skrev 2012-04-01 23:59:35 följande:
    Jag vet ungefär varför jag får röster. Menar alla ni som tjatar härinne om motiveringar att ni inte har en susning om varför nån tycker ni är svinjobbiga?

Självinsikt var det ja.   
    Jodå, jag har en hyfsad aning faktiskt, men jag vill ändå höra. Just for fun, så där. Glad
Svar på tråden Vem av följande personer på Familjeliv får dig att vilja kräkas alternativt gör att du hellre skulle gnaga av dig armen än att sitta vid samma fikabord som?