fläta skrev 2012-03-30 22:16:13 följande:
Jag röstade på den här Glädje58.
Jag skulle i och för sig garanterat kunna fika med honom/dig, jag är hyfsat socialt kompetent och kan slå bort en timme eller två i alla möjliga sällskap. Dessutom skulle jag nog aldrig få för mig att gnaga av mig en arm, jag gillar mina båda.
Men i alla fall - motivering önskades.
Tja, det jag kan påminna mig ha läst av Glädje58 är ofta relationsråd i sexualitetens sfär. Glädje58-personen ger intryck av att vara en lätt flåsande, ganska daterad man som vill väl men som lite frireligiöst ("Nämen, inte hårdnar jag i byxan, till det är jag alltför gammal och vis *runkrunkrunk*") "glädjespridande" försöker att vara till hjälp. Jag tycker ofta att han/du känns klibbigt hjälpsam snarare än verkligt hjälpsam. Som om det hela tiden finns ett bakomliggande motiv för hans/din "välgörenhet".
Jag uppfattar dig som en badhusbasturunkare. Jag tvivlar på att det är så du önskar uppfattas (och kanske är jag den enda som ser dig i det skenet), men du bad om en motivering och det här är min. Lite för gränsöverskridande, lite för valhänt, lite för unket och dessvärre (i mitt tycke) lite åt det efterblivna hållet.
Oh my...en så fullkomligt underbar motivering!
Läs och lär, gott folk!