• Who

Vem av följande personer på Familjeliv får dig att vilja kräkas alternativt gör att du hellre skulle gnaga av dig armen än att sitta vid samma fikabord som?

Glädje58 skrev 2012-03-29 21:59:28 följande:
    Är det bara jag som funderar på om det är bra eller dåligt att vinna denna tävling?
    Vinnarna brukar vara mycket stolta, bara en gång har jag sett motsaten men den tråden finns inte kvar att länka till. 
  • Who
    Jäded skrev 2012-03-29 22:00:16 följande:
    Jag skulle föredra att bli ogillad för att jag är en idiot snarare än att jag brukar blotta mig men det är lugnt either way Drömmer

TS varför anmäla tråden?  
    På grund av det där med insatt, jag vill inte ha ett gäng rättshaverister i tråden som tar fokus från vad det verkligen handlar om. 
  • Who
    Jäded skrev 2012-03-29 22:02:13 följande:
    Jag måste ha missat det, har inte läst så noga. Du menar för att det finns en verklig medlem med nicket Insatt?
    Någon som brukar skriva i soctrådar under nicket Anonym(insatt) 
  • Who
    Jäded skrev 2012-03-29 22:21:13 följande:
    Alltså ska man känna sig krenghjkt får man nog göra det först när ens riktiga nick dras i rännstenen, inte något random anonymt nick som det säkerligen har funnits fler av och kommer finnas ännu fler av. Höjden av trams.  

Fast det är ingen som har sagt sig känna sig kränkt, bara några som faktiskt trott att jag menar denne person, och jag känner att det känns rätt taskigt faktiskt! (jag är en mes, det vet du ... Varsågod och kräks! )
  • Who
    Miss Obsessive skrev 2012-03-30 00:41:55 följande:
    Hmm.. Såg det nu när jag ansträngde mig för att läsa mer än själva rubriken. Fast varför vill nån anmäla sig själv? Förtar inte det nöjet? 
    Något annat skulle strida inte bara mot forumets regler utan även mot mina egna principer, nöjet består i att man fakiskt får reda på vem som ogillar en och varför -det kan vara rätt intressant. (Om nu folk orkade motivera sina röster vill säga ...) 
  • Who

Fekalie var duktig och motiverade sin röst på mig, nu får ni andra tala ur skägget! 

• Who
    FekalieEmpyrium skrev 2012-03-30 17:51:34 följande:
    Det var ett hot för att markera mitt missnöje men jag la min röst på någon annan. men eftersom du nu är i tråden så tänker jag passa på att dela med mig av min visdom.
    Dessa trådar borde ha med sig en motiveringstråd i ts. En länk till en tråd där de gapiga gnälliga som skriker efter motiveringar själva kan motivera varför de borde få röster. Många känner ju inte till dessa forumsparasiter såväl som de kanske tror. Folk kan behöva en liten sammanfattning, få känna av deras personlighet och bli påminda om vad de står för. Lövet som det fantastiska exempel till deltagare hon är postade lite reklam men det drunknar ju så fort i allt dravel. Sedan så borde även vissa gaphalsar ge fan i att slakta de få motiveringar som kommer in. Finns nog de som skräms av bitskheten.{#emotions_dlg.flower}
    www.familjeliv.se/Forum-27-435/m64233829.html
  • Who
    FekalieEmpyrium skrev 2012-03-30 17:59:30 följande:
    Mäh läs om och gör rätt!!!!!!11111111
    När ska du inse att det borde ha varit mig du röstade på trots allt? 
  • Who
    FekalieEmpyrium skrev 2012-03-30 18:04:51 följande:
    M
    O
    B
    B
    A
    R
    E
    !

Lägg ifrån dig vinglaset och tillfredställ min enkla önskan.
    Det är ju ingen som klarar av att följa instruktioner i den där tråden, de kommer antagligen använda den på ett oauktoriserat sätt iallafall. 
  • Who
    Ung Mamma 91 skrev 2012-03-30 19:54:07 följande:
    Haha , gu så löjligt. Puss har vart och anmält att de var kränkade att fråga varför hon inte var me på listan , hahahhaha
    Man kan aldrig veta vem som anmäler en. Om man pratar om en person som inte är med på listan som om den borde vara med på listan i den här tråden är det dock inte osannolikt att den person som anmäler är jag, för om jag ser sådant otyg kommer jag iallafall att anmäla. 
  • Who
    fläta skrev 2012-03-30 21:14:44 följande:
    Gillar ni varandra? Ni som nominerat er själva i den här pollen? 
    Det är ju en ganska salig kompott, if I may say so.  
    Nja, inte alla. vem som helst har ju fått nominera sig och då blir det såklart blandat. 
  • Who
    hated skrev 2012-03-31 10:47:01 följande:
    Fast glädje58 fattar jag inte ens varför hon/han är med. Inget störande med en empatisk människa?
    Glädje58 är liksom alla andra deltagare med för att hen nominerade sig. 
  • Who
    2prinsar skrev 2012-03-31 15:59:41 följande:
    Löjlig tråd!
    Jaså? Själv anser jag den här tråden vara FL:s intellektuella höjdpunkt.

(kanske inte, men att skapa en tråd man själv kan ha trevligt i framstår definitivt som mindre patetiskt än att hoppa in i trådar som inte ger en något och tala om hur löjliga man tycker att de är) 
  • Who
    GangsterKermit skrev 2012-03-31 16:05:46 följande:
    Japp, jag är tydligen omogen för att jag har dragit upp min ålder ett par gånger (2 ggr)  under dessa 3 månader jag har varit medlem här.Cool Känns så underbart att människor vet hur jag fungerar och kan sätta en stämpel på mig, Grattis till mig det ja Skrattande
    Ah, så av en ren slump så är de två (möjligen tre) tillfällen jag har sett dig i en tråd de enda gångerna du faktiskt har dragit upp din ålder själv och alla andra är det andra som har gjort det. Det låter ju sannolikt ...  

Och det får mig att undra hur de vet hur gammal du är från början faktiskt. 
  • Who
    GangsterKermit skrev 2012-03-31 16:15:55 följande:
    Men åh... Då låter jag er själva tjata på om det och jag sitter här i min sköna mjuka säng och skrattar åt hur ni bär er åt. Låter det inte underbart? Drömmer
    För att jag, i ett inlägg där jag kommenterade tre personer, i en tråd som är till för att kommentera personer, kommenterade dig? Det är bra att du har en låg tröskel för stimulans, låt det bara inte hindra dig från att hitta på saker som är roliga på riktigt. 
  • Who
    MoaElis skrev 2012-03-31 20:01:46 följande:
    Men allvarligt? Vilken sjuk tråd.
    Kräks man är man vanligen inte helt frisk och gnagande på armen kan leda till allvarliga infektioner. 
  • Who
    MoaElis skrev 2012-03-31 20:04:25 följande:
    Behöver jag verkligen motivera det?
    Ja, säger man A får man säga B. 
  • Who
    MoaElis skrev 2012-03-31 20:10:00 följande:
    För det första så kan man inte avgöra hur störig någon är utifrån kommentarer på ett forum, för det andra vet förmodligen inte marjoriteten vilka dom som står på listan är. Om man nu inte sitter här dygnet runt, och läser alla trådar. Därför tycker jag tråden är sjuk/onödig, löjlig... Säg till om jag ska förklara tydligare :)
    Jag aspirerar inte på att nå ut till alla medlemmar på familjeliv utan nöjer mig med de som roas av den här typen av trådar och den typen av människor brukar hänga i samma trådar som den typ av människor som ställer upp i en omröstning.

561 personer har trots allt röstat, 367 på en verklig person. 
  • Who
    MoaElis skrev 2012-03-31 20:16:27 följande:
    Nej, jag har inte läst hela tråden. Jag skiter faktiskt i det, jag tycker det är fel & onödigt oavsett. Får man inte ha en åsikt utan att få en massa skit för det? Väldigt otrevligt att läsa, inte roligt för fem öre. Skärp er, för fan. Lämnar tråden & loggar ut.
    Om man går in i en tråd och talar om för de som deltar i den att den är sjuk, onödig och så vidare är det väl klart att man får mothugg. Testa att gå in i vilken tråd som helst som är hyfsat aktiv så är det så det kommer att bli, testa ... 
Svar på tråden Vem av följande personer på Familjeliv får dig att vilja kräkas alternativt gör att du hellre skulle gnaga av dig armen än att sitta vid samma fikabord som?