Inlägg från: oOOo oOOo |Visa alla inlägg
  • oOOo  oOOo

Vem av följande personer på Familjeliv får dig att vilja kräkas alternativt gör att du hellre skulle gnaga av dig armen än att sitta vid samma fikabord som?

Tycker denna omröstningen börjar bli lite missvisande när det bara handlar om att lövets voluminösa hårsvall fångar upp alla spyor som är ämnade för oss andra

• oOOo  oOOo
    twain skrev 2012-03-30 19:36:29 följande:
    Cool idé.

Grönt - kör på hur tufft du vill. I den här gruppen återfinns både idioter som tutar och kör oavsett terräng, såväl som begåvade människor med självdistans.

Gul - iakttag viss försiktighet. I den här gruppen har olika ämnen olika stor betydelse. Skoj blandas med allvar så känn av stämningen.

Röd - här bakom sitter människor som vill vara anonyma mest hela tiden, som kör bil med ena foten på kopplingen, som äter ärtsoppa och pannkakor varje torsdag och som aldrig, aldrig någonsin slutar böla om någon är dum mot dem.

Ah? AH?

//twain är nyfiken gul Cool
    Coolt, sen kan färgen blir mer och mer spygrön ju mer skit man får
  • oOOo  oOOo
    overdose skrev 2012-03-30 19:45:32 följande:
    Precis, så då slipper man att minnas, datorn göre't och målar dina fiender för dig, underbart :D
    Skönt, så kan man ladda sin app med massa förolämpningar och orelaterade sågningar så kan man luta sig tillbaka och bara njuta när fienderna går i polemik med en dator
  • oOOo  oOOo
    Jäded skrev 2012-03-30 19:56:49 följande:
    Jag förstår inte riktigt vad du skriver här.
    Det var min förolämpningstestapp, den är inte helt finslipad än
  • oOOo  oOOo
    Jäded skrev 2012-03-30 19:58:25 följande:
    Kan du reklamera den? Gör det i så fall.
    Neeej, den kommer bli en jättehit, har redan beställning på den till politikerdebatterna inför valet. Skall bara finslipa lite först.
  • oOOo  oOOo
    KimPossible skrev 2012-03-30 20:12:30 följande:
    Du bör nog skriva om programmet i något annat än Basic, och även fixa så att den funkar utan att man behöver en Commodore 64 för att kunna connecta med telefonen.
    Vad tar du i timmen, jag känner jag behöver en programmerare av din kaliber En billig alltså Solig
  • oOOo  oOOo
    KimPossible skrev 2012-03-30 20:21:53 följande:
    Sorry, jag är svindyr. Cool Speciellt om jag ska göra programmet i COBOL eller Pascal istället för Basic. Drömmer

Alltså, jag hade inte tänkt ställa ut programmet på historiska museet brevid den utdöda dronten. {#emotions_dlg.flower}
  • oOOo  oOOo
    Selaine skrev 2012-03-30 22:31:28 följande:
    oOOo oOOo

Religiös fanatiker.
    Tack för motiveringen, ja skall genast be till högre makter om bättring.
  • oOOo  oOOo
    Jäded skrev 2012-03-30 23:26:34 följande:
    Han kanske ruskar tupp? Då skakar man nog! *tror*
    Ruska tupp i en cockpit, starting to make sense
  • oOOo  oOOo
    Anton Chigurh skrev 2012-03-30 23:45:18 följande:
    Dessutom är du min vän för evigt efter din magnifika hjälp när du löste problemen med min rövsvett....
    Fick du lägga in en sådandär kuldyna på sätet i cockpitten?
  • oOOo  oOOo
    Anton Chigurh skrev 2012-03-30 23:53:14 följande:
    Sånt eländigt fusk skulle aldrig Empyrium ta till, hon är vad jag kallar en problemlösare på riktigt.
    Nu blir jag nyfiken, skickade hon en bic hyvel att raka rövhåret med?
  • oOOo  oOOo
    Anton Chigurh skrev 2012-03-31 00:03:36 följande:
    Fusk, fusk, fusk. 

För alla er oinvigda i läkekonstens mystik kan jag kort och gott tala om att Empyrium har oanade kvaliteter som i fel händer skulle kunna missbrukas å det grövsta. Och jag överdriver inte, det, kan jag lova och svära på.

Jag är glad och tacksam att det är just Empyrium av alla som berikats med denna gudomliga förmåga.
    Jag antar att hennes expertis inom den fekala regionen är extraordinära

Jag ber att få gratulera till din behandling och antar att mystiken går fölorad om mitt enträgna frågande fortsätter.
  • oOOo  oOOo
    enautodidakt skrev 2012-03-31 12:54:47 följande:
    OoOOOo skulle jag inte gnaga av mig någonting för men jag skulle inte palla att sitta många sekunder i samma fikbord. Har lika bra argumenationsförmåga som en födande gris på väg till slakt.
    Jag har hört att gravida grisar är jättebra på att argumentera, det är bara så svårt för vissa att förstå vad de säger Solig

Tack för motiveringen

• oOOo  oOOo
    Dorian Ertymexx skrev 2012-03-31 13:31:48 följande:
    Men du ser, det är problemet!!! ArgumenTAtionsförmåga, istället för argumenGEtionsförmåga!!!! Skrikandes
    Det hade varit ännu bättre om det hette

GLADumenGEtionsförmåga  
  • oOOo  oOOo
    Glädje58 skrev 2012-03-31 14:43:45 följande:
    De är inte bara jättebra på att argumentera, de är grymt bra Flört
    Haha, touché
  • oOOo  oOOo
    Jäded skrev 2012-03-31 16:06:47 följande:
    Ett tips för att få slut på tjatet är ju att själv sluta tjata om det. Drömmer
    I de löjligaste trådarna finner man de olöjligaste råden
  • oOOo  oOOo
    fucktard skrev 2012-03-31 20:34:58 följande:
    "jag loggar ut nu" är nog bland det roligaste jag läst. Varsågod, låt inte mig störa.
    loggar ut, alternativt skall göra en stor nerladdning
  • oOOo  oOOo
    finskaflikkan skrev 2012-03-31 20:52:19 följande:
    MUAhahaHAHAhaha... Demon
    *gör heimlich manöver*
  • oOOo  oOOo
    CDSJGRD GGEHCS IAGOTSE skrev 2012-03-31 23:45:24 följande:
    Och det var ingen felskrivning, jag menade 200-talet efter kristus.
    Jag visste inte ens att kristus krökade på Förvånad
  • oOOo  oOOo
    Jäded skrev 2012-03-31 23:51:44 följande:
    Det dracks väl en hel del rödvin där innan de körde ormgrop alla tolv, va? *friskar upp kunskaper*
    Just ja, skall man tro den sagan så hade han i princip vin istället för blod, och kunde nästan tala sammanhängade ändå.
Svar på tråden Vem av följande personer på Familjeliv får dig att vilja kräkas alternativt gör att du hellre skulle gnaga av dig armen än att sitta vid samma fikabord som?